Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suututtaa kun mies oli pitänyt kodin siistinä sillä aikaa

Vierailija
08.02.2017 |

Olin viikon pois kotoa ja kun palasin niin kaikki paikat oli puhtaita ja kuin vasta siivottuja. Mies omahyväinen hymy kasvoilla vastassa. Alkoi suututtaa koska mitä se oikein yrittää todistella! Tuli riittämätön olo. Etkö muka tarvitse minua? Itkettää ja suututtaa. Piti tulla avautumaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Ja heikkoa miehet, todella heikkoa.

Oma kommenttisi on heikkoa. Hienoa , että osaat kääntää ihan kaiken miesvihakiimasi mukaisesti miesten syyksi. Hanki apua.

Sori nyt vaan, mutta ihan mies olen. Ja häpeän että jotkut saman suokupuolen omaavat ovat näin läpinäkyvään trolliin langenneet.

Vierailija
22/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin nähdä aapeen silmät kiiluen matkalla kotiin, tietäen, että kohta saa laiskurimies kuulla kunniansa sottaisesta kodista. Ja sen naaman venähdyksen kun typerä ukko onkin pitänyt paikat siistinä, ja kehtaa vielä virnuilla päälle... Aapeen maailma romahti.

Autetaan aapeeta keksimään keinoja pistää ukko takaisin paikalleen! Motkota sille vaikkapa kaapin takaa löytyvästä pölyhiukkasesta tai tiskipöydällä olevasta kahvimukista! Tai pesemättömistä verhoista! Tai kuuraamattomasta uunista ja saunasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali

Vierailija
25/25 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu teitä Porilaisia oikein vaivaa?