Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helpoin tapa hoitaa postituksen maksaminen huutonet/tori

Vierailija
08.02.2017 |

Pystyykö esimerkiksi postikulut laittamaan ostajan maksettavaksi postiennakolla? Totta kai niin, että asiasta on sovittu etukäteen ostajan kanssa. Olen ihan noviisi näissä nettikauppa hommissa ja postilla kun olen tuotteet toimittanut, on maksuja tullut huomattavasti enemmän kun olin ajatellut (tässä tietyssä syy omassa tietämättömyydessä) ja muutaman kerran on ostajat "suuttuneet" kun olen pyytänyt enemmän postikuluja mitä kuulemma olisi tarvinnut. Millä te muut hoidatte nämä postitukset ja maksut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimaksu on se mitä ilmoituksessa lukee. Jos pyysit liian vähän, oma tappiosi. Jos pyysit liikaa niin melkoisia myötähäpeän tunteita olen itsekin kokenut lukiessani meiliä jossa pyydetään jotain senttejä takaisin.

Osta keittiövaaka, saat painon oikein jo ilmoituksia tehdessäsi.

Yhdelle olen palauttanut postimaksun: Olin laittanut kirjeen postiin kokonaan ilman merkkejä ja posti vei sen perille. Huomasin kun tulin kotiin ja varoitin ostakaa että joutuu varmaan lunastamaan postista, ja toki samalla ilmoitin maksavani kulut.

Muuten menee sillä raha tilillä ja tuote lähtee postiin -systeemillä, mikä usealla käytössä.

Vierailija
2/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele postiennakkoa. Jos käytät sitä niin pyydä postikulut tuplana etukäteen tilille, muuten ostaja jättää noutamatta ja sinä maksat postikulut kahteen kertaan, kerran lähettäessä ja toisen kerran kun lunastat noutamattoman paketin takaisin.

Paras tapa on maksu postikuluineen tilille etukäteen. Postin nettisivuilta näkee hinnat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta katsot suoraan hinnan paketille ja laitat sen ilmoitukseen toimituskuluiksi + mahdolliset pakkausmateriaalit mitä haluat pyytää niistä ja pyydät ostajalta rahan tilille etukäteen.

http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/laheta/paketit-kotimaahan.html

Sitten tilaat tuosta sen paketin (postista kalliimpi voi olla) ja viet postiin tai pakettiautomaattiin.

Vierailija
4/4 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netin huutopaketti on aika edullinen tapa lähettää. Halvempi kuin postipaketti.