Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko Vikings - sarjaa? Kuka on mielestäsi komein tai muuten seksikkäin mieshahmo?

Vierailija
08.02.2017 |

:)

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin katsomisen 2. kauden jälkeen.  Eli en katso, mutta Athelstania muistaakseni katselin sillä silmällä. Paras hahmo koko saakelin sarjassa :D http://www.imdb.com/name/nm4491241/?ref_=fn_al_nm_1

Vierailija
62/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloskaudi paras sitten ykköskauden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska neloskausi jatkuu. Viimeksi loppui kun Ragnar tuli kotiin ja aikuiset pojat kalisteli miekkoja...

Vierailija
64/79 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragnarista en ole saanut kiksejä missään vaiheessa, Rollo oli hetken Vau, mutta Ranska.

Mä sanon nyt, koko neloskauden A:n ja B:n katsoneena, että Ubbe ja Ivar.

Pah, ettei Ivar olis komea. Sarjan komein poika.

Vierailija
65/79 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ivarin tilalle tulee kuulemma se ällöttävä turpeahuulinen Tudors-näyttelijä :(

Vierailija
66/79 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska neloskausi jatkuu. Viimeksi loppui kun Ragnar tuli kotiin ja aikuiset pojat kalisteli miekkoja...

Tän minäkin haluisin tietää

Onneksi HBO:lle tuli Black Sailsin uusin viimeisin kausi!

Vierailija
67/79 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/79 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä ootte te jotka sanotte Björnin komeimmaksi?

30

Vierailija
69/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ensin tuota, että sanoitte Ivaria hyvännäköiseksi. Kun se "vanheni" sarjassa eli näytettiin ensi kertaa aikamiehenä, tukka kammattuna eteen ja katse yläviistoon irvistelemässä, mietin että mikä teitä oikein riivaa :D

Sitten pari jaksoa eteenpäin ja yhtäkkiä Ivarin tukka onkin kammattuna taaksepäin ja koko hemmo näyttäytyy paremmassa valossa. Alussa luulin, että hän on samankaltainen psykopaatti kuin GoT:n Ramsay Bolton, mikä ei sitten pitänytkään paikkaansa ja olen jollain tavalla myös alkanut pitämään tuosta "rammasta paskiaisesta", kuten Flokikin sanoi ;)

Vierailija
70/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragnar.

Tykkään kusipäistä. Mulla on huono miesmaku.

Vierailija
71/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ragnar.

Tykkään kusipäistä. Mulla on huono miesmaku.

Kuoliko se oikeasti?

Mietin vaan, kun ei näytetty mihin ruumis vietiin jne.

Vierailija
72/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin ensin tuota, että sanoitte Ivaria hyvännäköiseksi. Kun se "vanheni" sarjassa eli näytettiin ensi kertaa aikamiehenä, tukka kammattuna eteen ja katse yläviistoon irvistelemässä, mietin että mikä teitä oikein riivaa :D

Sitten pari jaksoa eteenpäin ja yhtäkkiä Ivarin tukka onkin kammattuna taaksepäin ja koko hemmo näyttäytyy paremmassa valossa. Alussa luulin, että hän on samankaltainen psykopaatti kuin GoT:n Ramsay Bolton, mikä ei sitten pitänytkään paikkaansa ja olen jollain tavalla myös alkanut pitämään tuosta "rammasta paskiaisesta", kuten Flokikin sanoi ;)

Ööh, niitä jaksoja ei ole olemassakaan vielä :D

Vierailija
73/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas. Kausi 4

Vierailija
74/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiiä mikä siinä Jonathan Rhys - Meyersiss on mutta vaikka se the Rootsissaki oli kusipää juoppo alistava tilallisen isäntä niin mä olin vaan että "yeah give it to me!"

:/

Give it to me, baby, aha aha! (Offspring. Kyllä, olen juuri niin vanha.) Sillä JRM:n seksin tihkumisen määrällä on aivan sama, minkälainen rooli on :D

Vierailija
75/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas. Kausi 4

Missä näkyy=

Vierailija
76/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas. Kausi 4

Missä näkyy=

HBO:lla.

Viides kausi alkaa syksyllä .

Vierailija
77/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flokikin parantanut olemustaan kausi kaudelta. Ekalla kaudella oli hihittävä nykivä friikki, neloskaudella rauhallinen ja hiljainen.

Vierailija
78/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragnar. Ensimmäisten tuotantokausien Ragnar on seksikkäimpiä hahmoja ikinä ruudussa. Ja siitä erityinen, että on huikea näyttelijä ja tehnyt Ragnarista sellaisen, että naisista seksikäs, miehille idoliainesta.

Rollon näyttelijä on sarjan huonoin, kun muut vaikuttavat luonnerooleihin kykeniviltä niin tämä kaappi on ihan vain huono, vaikuttaa bodarilta joka on valittu rooliin ulkonäkösyistä. Tyhmyys ei sytytä, ja vetää roolin niin tyhmästi, että hahmo on seksin vastakohta. Björnin esittäjälläkin on samaa oiretta, paitsi että ei bodari vaan natsahtavan erikoinen ulkonäkö.

Vierailija
79/79 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ragnar oli sarjan alussa naisten suosikki statuksensa vuoksi, mutta pikkuhiljaa naiset alkoivat huomaamaan, että Rollo on komeampi ja miehekkäämpi ja hän onkin saanut vankan ihailijakunnan.

Höpsis, Ragnar ekalla kaudella oli huikeasti näytelty hahmo ja komea kuin mikä, joo ne silmät ja katse, mutta myös muu eritysyys, eli hahmon statuksella ei mitään tekemistä suosion kanssa. Huikeasti se näytteli edelleen ukkelina, mutta koska on niin hyvä näyttelijä niin muutos kanssa ikää ja ukkoutumista esille tuova eli ei ulkoisesti enää niin hottis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän