Alepa Korttelitoive - miten kerron toiveeni??
Löydän netistä vain Alepa Kauppakassin Korttelitoive -sivun, mutta haluaisin toivoa tuotteita lähi-Alepaani. Sinne on jo ilmestynyt korttelitoivetuotteita hyllyihin, mutta mihin ihmeeseen se kerrotaan?? En ole huomannut siellä mitään lippusia enkä lappusia. Myyjällekö?? Siihen ois kyllä aikamoinen kynnys alkaa hidastelemaan ja sössöttämään kassajonossa jotain kun kaikki kuulevat.. :|
Kommentit (24)
Eikös nuo korttelitoiveet ole Alepa Kauppakassi-palvelun lomakkeen kautta tulleita pääosin http://www.alepakorttelitoive.fi/ Sieltä ne tulevat myös myymälöihin, ei vain Kauppakassiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo korttelitoiveet ole Alepa Kauppakassi-palvelun lomakkeen kautta tulleita pääosin http://www.alepakorttelitoive.fi/ Sieltä ne tulevat myös myymälöihin, ei vain Kauppakassiin.
Ei, ne ovat eri asia. Lähi-Alepastani ei löydy läheskään mitään tuossa Kauppakassin Korttelitoive-listassa listassa olevia tuotteita. :(
Ilmeisesti ihan myyjille noita ihmiset sanovat. Itse asun Eko-Viikissä ja täällä on lähi-Alepassa alueen imagon mukainen Korttelitoive-valikoima ainakin: löytyy monenlaista kasvissyöjille suunnattua tuotetta jota niin pienestä kaupasta ei olettaisi löytyvän, Korttelitoive-kyltein varustettuna.
Itse juuri eilen kysyin maksaessani kassalta, miten toiveet tehdään. Hän antoi minulle lapun ja kynän, ja ostosten pakkaamisen jälkeen menin sivupöydälle raapustamaan toiveet. Lapun kirjoitettuani palautin sen hänelle. Nyt jännittää toteutuuko toive ja jos, niin miten pian!
Mielenkiintoista, että näitä korttelitoiveita mainostetaan oikein televisiossa, mutta käytännössä pitää kuluttajien suunnilleen arvata mihin toiveet saa toimittaa, eikä vuonna 2017 niitä pääse esittämään netissä kuin "Kauppakassiin". Ehkä S-ryhmää ei oikeasti edes kiinnosta nämä toiveet?
Hei "vierailija 7/8", samaa pohdin. Onko toivomasi tuote tullut kauppaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse juuri eilen kysyin maksaessani kassalta, miten toiveet tehdään. Hän antoi minulle lapun ja kynän, ja ostosten pakkaamisen jälkeen menin sivupöydälle raapustamaan toiveet. Lapun kirjoitettuani palautin sen hänelle. Nyt jännittää toteutuuko toive ja jos, niin miten pian!
Tuliko toivomasi tuotteet kauppaan?
Ahdistavaa alkaa jossain kassalla säätämään toiveita. Jono kasvaa kasvamistaan. Entä jos se nauraa ehdotuksilleni ja hukkaa lapun johonkin tai laittaa samantien roskiin?
En ymmärrä miksei netissä voisi olla lomaketta, josta valitaan se oma lähi-Alepa ja sitten laatikkoon toive.
Asiat ovat luultavasti muuttuneet, ainakin nykyään vain hakuun "Alepa korttelitoive."
Clipper kofeiiniton vihreä tee siis kyseessä. Ja 250g imelletty sokeroimaton ja siirapiton mämmi eli hampaat kiittävät.
Vierailija kirjoitti:
Löydän netistä vain Alepa Kauppakassin Korttelitoive -sivun, mutta haluaisin toivoa tuotteita lähi-Alepaani. Sinne on jo ilmestynyt korttelitoivetuotteita hyllyihin, mutta mihin ihmeeseen se kerrotaan?? En ole huomannut siellä mitään lippusia enkä lappusia. Myyjällekö?? Siihen ois kyllä aikamoinen kynnys alkaa hidastelemaan ja sössöttämään kassajonossa jotain kun kaikki kuulevat.. :|
Kysy niiltä hyllyttäjämyyjiltä. Uskallatko?
herne kirjoitti:
Mielenkiintoista, että näitä korttelitoiveita mainostetaan oikein televisiossa, mutta käytännössä pitää kuluttajien suunnilleen arvata mihin toiveet saa toimittaa, eikä vuonna 2017 niitä pääse esittämään netissä kuin "Kauppakassiin". Ehkä S-ryhmää ei oikeasti edes kiinnosta nämä toiveet?
Ihan turhaan mesoat.
Kysyt vain rohkeasti siltä kauniilta hyllyttäjäpojalta.
Luikautat vaan sen viestin sinne boksiin.
Itse esitin toiveen kassalla asioidessani. Ja toteutui
Minuakin kiinnostaisi, tietääkö kukaan?