Kumpi on kuumempi Paperi T vain Robin?
Kommentit (45)
Onks Paprulla minkälaine kroppa ?
Vierailija kirjoitti:
Hyihyi nyt mammat lopettaa heti sen teinin kuolaamisen
Ei se ole teini se on täysikäne
Äänestän Robinia, vaikka googlen kuvahaku antoi pelkkiä lintuja. Mikä sen sukunimi olikaan? Jos vaikka sitten löytys. Kertokaas. :)
Robin. Vähän turhan nuori, mutta Papru taas ei oo juuri lainkaan mun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Robinia, vaikka googlen kuvahaku antoi pelkkiä lintuja. Mikä sen sukunimi olikaan? Jos vaikka sitten löytys. Kertokaas. :)
Öh. Robin googlehaulla ei kyllä tuu pelkkiä lintuja. Ainakaa mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun googlessa on varmaa suomenkieliset haut päällä
On taas vaihtoehdot ap repäissyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii onko 18v nuorukainen oikeasti suomen kuumin? Paperi t kans siis
Onko Suomlaisten miesten taso niin surkee vai onko tää nuorukainem vaan erityisen hyvännäköne?
Riippuu varmaan keltä kysytään mut on Robin kyllä ikäsekseen varsin komea ilmestys. Jos sama meno jatkuu nii kymmenen vuoden päästä on ehdottomasti suomen kuumimpia[/quote
Entä jos Robsanderi lihoo 23 kg, kaljuuntuu päälaeltaan ja alkaa kammata hiuksiaan Juicen tapaan ja pukeutuu kuin Nykänen Mikä on kuumuusaste silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla onkin google.fi oletuksena? Minulla on google.com -> antaa ameriikan hakutuloksia.
Jaakko Saariluoma. Ikää 49 vuotta, silti äärimmäisen seksikäs! En tiedä mikä herrassa kolahtaa muhun. Varmaan pilke silmäkulmassa, ja on kuitenkin oikea MIES 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii onko 18v nuorukainen oikeasti suomen kuumin? Paperi t kans siis
Onko Suomlaisten miesten taso niin surkee vai onko tää nuorukainem vaan erityisen hyvännäköne?
Riippuu varmaan keltä kysytään mut on Robin kyllä ikäsekseen varsin komea ilmestys. Jos sama meno jatkuu nii kymmenen vuoden päästä on ehdottomasti suomen kuumimpia[/quote
Entä jos Robsanderi lihoo 23 kg, kaljuuntuu päälaeltaan ja alkaa kammata hiuksiaan Juicen tapaan ja pukeutuu kuin Nykänen Mikä on kuumuusaste silloin?Vaikea arvata, tuskin ainakaa top5
Mut kyse olikin et jos meno jatkuu samanlaisena
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Paperi-T??
Googgeli on kaveri
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu kyllä siten, että mahdoton lähes sanoa mitä paidan alta löytyy.
Jos herroilla ois vähän vähemmän ikäeroa niin ois pikkasen helpompi verrata. Toinen pikkuhiljaa teini-iän vasta ohittanu ja toinen jo kolmekymppinen miehen iän saavuttanu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu kyllä siten, että mahdoton lähes sanoa mitä paidan alta löytyy.
En voi vastata ku mulla ei ole tätä tietoa
Virtaasko Robinissa jotai mustalaisverta?
En mitenkää pahalla kysy mut jotenki musta on vähän sellasia piirteitä
Vierailija kirjoitti:
Virtaasko Robinissa jotai mustalaisverta?
En mitenkää pahalla kysy mut jotenki musta on vähän sellasia piirteitä
En usko. Äidiltään saanu vähän tummemmat piirteet, mutta ei hänkään mustalaiselta kyllä näytä. Isä taas aika normisuomalaisen näkönen.
Hyihyi nyt mammat lopettaa heti sen teinin kuolaamisen