Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka tatuoi mietelauseita ihoonsa?

Vierailija
08.02.2017 |

Jos jollain naisella lukee kyljessä jotain "Be yourself" tai joku Gandhi-sitaatti tai jotain vastaavaa, niin onko se siinä sen vuoksi, että kun mies panee häntä takaapäin ja huomaa tekstin niin hän ajattelee että "vau, tää horohan on tosi diippi"?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee kyljessä The force is strong with this one.

Yllättyisitte, jos tietäisitte kuinka tavallinen ja tylsä olen.

Tuskin yhtä tylsä kuin tämän aloituksen tekijä. "Aah, erilaisuutta! En kestä, ahdistaa!!!"

Minulla ei muuten ole tatuointeja.

Kun näen pultsarilla kakat housussa niin ajattelen "aah, erilaisuutta, ahdistaa!"

Minäpä menen työntämään ne kakat takaisin suoleen ja sitten jatkan matkaa lähimarketin hedelmätiskille puristelemaan tuotteita.

Vierailija
22/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kaverinsa tekemiä tatuointeja, seassa myös mietelause alavatsassa. Minusta ihan supersöpöä. Mies osaa itsekin naureskella suttu-tatskoilleen. En voisi kuvitella miestäni ilman tatuointeja, ne ovat osa häntä. En ole koskaan ollut tatuointien perään, en miehillä enkä itselläni, mutta ei minua muiden tatuoinnit häiritse. Omalla miehellä ne ovat ihania, muiden tatuoinnit eivät herätä minussa tunteita suuntaan eikä toiseen. Jokainen koristelkoon ihonsa niin kuin haluaa. Eihän kukaan päätä sitä miltä minä itsekään haluan näyttää, joten miksi minun pitäisi saada päättää muiden ulkonäöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokainen saa tehdä keholleen mitä haluaa kunhan se ei vahingoita muita (ja itseään).

ps. tykkään tatuoiduista naisista

Vierailija
24/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku uskovainen teidän mielestä on passiivis-agressiivinen rikollisen tatuointi toiminnan takia? Koska minä kieltäisin tatuoinnit jos olisi päätäntä valtaa niiden tarkoituksilla jotain positiivista vaikutusta.

Tatuoinnit ovat turhia mielestäni. Tein syvällisen keskustelun tatuoinneista suomi24 chatissä ja joku nainen vannoi tatuoivansa sen keskustelun pohjalta itselleen sääreen koiran kuvan ja näin kyseisen naisen koti kylässäni tatuoinninsa kanssa myöhemmin. Kumma kuin minulla on tullut telepaattisia ajatuksia hänen katumuksesta. Ehkä joku miljonääri voisi tehdä hänelle laserleikkauksen jotta hän saisi tatuoinnin pois jos häneltä tuntuu siltä nyt raskaan euroopan massa maahanmuuton hässäkässä.

Vierailija
25/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten kaikki nämä "erilaiset" ja "persoonalliset" tyypit on kaikki kuitenkin samanlaisia niiden tatuointiensa ja muiden trendiensa kanssa.

Me tatuoimattomatko emme sitten ole - värittömien nahkojemme kanssa?

Taitaa sulla löytyä tuollainen mietelause kainalosta. Miksi häpeilet sitä? Oliko nuoruuden hairahdus?

Vierailija
26/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku uskovainen teidän mielestä on passiivis-agressiivinen rikollisen tatuointi toiminnan takia? Koska minä kieltäisin tatuoinnit jos olisi päätäntä valtaa niiden tarkoituksilla jotain positiivista vaikutusta.

Tatuoinnit ovat turhia mielestäni. Tein syvällisen keskustelun tatuoinneista suomi24 chatissä ja joku nainen vannoi tatuoivansa sen keskustelun pohjalta itselleen sääreen koiran kuvan ja näin kyseisen naisen koti kylässäni tatuoinninsa kanssa myöhemmin. Kumma kuin minulla on tullut telepaattisia ajatuksia hänen katumuksesta. Ehkä joku miljonääri voisi tehdä hänelle laserleikkauksen jotta hän saisi tatuoinnin pois jos häneltä tuntuu siltä nyt raskaan euroopan massa maahanmuuton hässäkässä.

En tiedä mitä olet ottanut, mutta olet ottanut sitä joko liikaa tai liian vähän.

Vierailija
27/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten kaikki nämä "erilaiset" ja "persoonalliset" tyypit on kaikki kuitenkin samanlaisia niiden tatuointiensa ja muiden trendiensa kanssa.

Taitaa sulla löytyä tuollainen mietelause kainalosta. Miksi häpeilet sitä? Oliko nuoruuden hairahdus?

Miksi häpeilet ahdasmielisyyttäsi? Ole reilusti persoonaton ja mitätön, niin ei tarvitse kadehtia niitä jotka uskaltavat.

Vierailija
28/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki luulee olevansa erilaisia tatuointiensa kanssa. Siitä on tullut tavallista.

Vierailija
29/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee "Retard Whore" heti kun keksin paikan.

Vierailija
30/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on kaverinsa tekemiä tatuointeja, seassa myös mietelause alavatsassa. Minusta ihan supersöpöä. Mies osaa itsekin naureskella suttu-tatskoilleen. En voisi kuvitella miestäni ilman tatuointeja, ne ovat osa häntä. En ole koskaan ollut tatuointien perään, en miehillä enkä itselläni, mutta ei minua muiden tatuoinnit häiritse. Omalla miehellä ne ovat ihania, muiden tatuoinnit eivät herätä minussa tunteita suuntaan eikä toiseen. Jokainen koristelkoon ihonsa niin kuin haluaa. Eihän kukaan päätä sitä miltä minä itsekään haluan näyttää, joten miksi minun pitäisi saada päättää muiden ulkonäöstä.

Voiko olla enempää WT-meiniki :D

Vierailija
31/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei :) Paitsi jos vielä kännissä tehtyjä.

Vierailija
32/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh.

Vierailija
33/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä näytä olevan sen vähempää "WT" kun naureskelet av-palstalle toisille ihmisille, joiden ainoa "rikos" on näyttää tatuoineineen sinun mielestäsi wt:ltä.

Vierailija
34/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämä minun kamala tatuoitu wt-mieheni pitää eläimistä ja lapsista, auttaa apua tarvitsevia vanhuksia kaupassa ja kohtelee minuakin niin hyvin ettei kukaan koulutetuista ex-miesystävistäni ole niin nätisti kohdellut. Mutta kaikki tämähän mitätöityy koska hänellä on kaverin tekemiä tatuointeja ihossaan.

Vierailija
35/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset ovat hieman yksinkertaisia. En silti tuomitse.

Vierailija
36/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ihmisistä, jotka julkaisevat mietelauseita facebookissa tai instagramissa.

Vierailija
37/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että tuomitsette ihmisen vain tatuointien takia.

Vierailija
38/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi häpeilet ahdasmielisyyttäsi? Ole reilusti persoonaton ja mitätön, niin ei tarvitse kadehtia niitä jotka uskaltavat.

Jos se persoonallisuus on jostain iholeimasta kiinni tai siitä pitää muistuttaa itseleen jollain mietelauseilla, niin ei voi kovin vahva persoonallisuus olla lähtökohtaisestikaan.

He keillä on riittävän vahva oma persoonallisuus, eivät tarvitse mitään merkkejä ihoonsa muistuttamaan itseään siitä.

Vierailija
39/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väritön? Onhan se valkoihoisen nahka sellainen vastasyntyneen possun värinen.

Normaalin itsetunnon omaavalla ei tule edes mieleen noin pähkähullua ajatusta että pitäisi erottua ihonvärillä tai ihoon maalatuilla merkeillä. Kyllä se identiteetti ja itsetunto pitäisi rakentaa sieltä sisältä käsin, eikä tarvita mitään räväkkää kampausta ja "mageita tatskoi" jotta voi tuntea olevansa jotenkin erityinen.

Vierailija
40/43 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia nämä ketjusta toiseen, vuodesta toiseen, toistuvat tatuoimattomien olkiukot tatuoiduista ihmisistä.

Eiköhän se ole ainoastaan teidän omaa kuvitelmaa, että tatuointi otetaan vain siksi että pitää erottua joukosta. Oli minulla tatuointia tai ei, niin erottuisin joukosta milloin vain edukseni teihin verrattuna - minua kun ei kiinnosta tipan vertaa mitä muut ihmiset tekevät keholleen eikä mieleni muutenkaan ole noin ahdas ja tuomitseva kuin teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme