Seurustelen kehonrakentajan kanssa.. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Seisooko miehelläsi?
Kyllä, hän ei käytä streroideja. Eli ei myöskään näytä Bull Mentulalta ;) ap
Minäkin seurustelen ja itse salikissa, niin mitä kummallista siinä on:D
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella millainen nainen käyttää itsestään nimeä "salikissa" :'D ai elämä..
Oletko itsekin ko. lajin harrastaja tai fitness-henkinen? Siis että jaksat kumppanin kanssa, jolla koko elämä on niin suuressa määrin kiinni yhden asian ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vain kuvitella millainen nainen käyttää itsestään nimeä "salikissa" :'D ai elämä..
'
Sama täällä. Seksikkäältä ja hyvännäköiseltä. Voin myös kuvitella millainen ihminen on tuollaisen "repeilijän" taustalla. Veemäinen ja kateellinen läski :-)))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsekin ko. lajin harrastaja tai fitness-henkinen? Siis että jaksat kumppanin kanssa, jolla koko elämä on niin suuressa määrin kiinni yhden asian ympärillä?
En sitten tippaakaan :) Aluksi oli vähän outoa kun syö niin eri tavalla kuin minä, mutta totuin siihen jo aikoja sitten. Ei ole ikinä tuputtanut elämäntapaansa minulle. Ap
katsooko homomiehesi aina itseään pelistä ja pullisteleeko lihaksiaan narsistisesti ja onko muutenkin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo eroaa siitä, jos mies sanoisi olevansa salikolli? Sellainen humoristinen kieliposkessa-ilmaus.
laihduttajamies kirjoitti:
katsooko homomiehesi aina itseään pelistä ja pullisteleeko lihaksiaan narsistisesti ja onko muutenkin tyhmä?
No mieheni ei ole homoseksuaali, eikä narsisti. Vaikka noita jälkimmäisiä siellä tuntuu paljon liikkuvankin, niin miehissä kuin naisissa. Mieheni ei koe tarvetta laitella pullistelukuvia someen ym. muiden näytille. Ap
Oletko varma että ei käytä hormoneja sinulta salaa?
Kuinka usein treenaa?
Voiko joskus syödä ohi vai onko supertarkka syömisistä myös kyläreissuilla tms?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että ei käytä hormoneja sinulta salaa?
Kuinka usein treenaa?
Voiko joskus syödä ohi vai onko supertarkka syömisistä myös kyläreissuilla tms?
Juu olen varma. Vaikka kehittyminen ilman aineita onkin paljon hitaampaa, eikä voi ikinä näyttää samalta kuin nämä hormonihiiret niin on silti valinnut tämän tien.
Treenaa n. 5-6krt viikossa. Syö kyllä tosi tarkkaan, mutta aina joustaa jos on tarvis, ei esim. raahaa häihin omia riisikakkuja mukaan. Ap
No ihan esimerkiksi Mentulan näköinen mies. Mikälainen nainen kokee sen näköisen miehen komeaksi??
Miksi treenaa, osallistuuko kisoihin, vai vain omaksi ilokseen?
Tekeekö harrastuksena, vai pystyykö elättämään itsensä esim personal trainerina tms?
Vaikuttaako paljon teidän arkeenne, joudutteko jättämään paljon asioita tekemättä harrastuksen takia.
Käveleekö sillai ylikorostuneesti hartiat levällään olkapäät hieman koholla? Jättääkö jalkatreenit aina väliin ja reidet on kuin Andy McCoylla?
Pitääkö miehesi itseään piikittäviä hormonien käyttäjiä vähän tyhminä vai antaako heille hiljaisen hyväksyntänsä?
En halua. Seurustelen myös kehonrakentajan kanssa ja salitreeni on itsellekin tärkeä harrastus. Se ei kuitenkaan määrittele meitä, vaan on tosiaan harrastus muiden joukossa.
Seisooko miehelläsi?