Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitsi!!! :) taitaa se jutan dietti oikeasti auttaa!!!

Happyhappyhappy !!!!
08.02.2017 |

Tänään peilin edessä huomasin ettei ole sellaisia jenkkakahvoja ku enne oli :) !!! Jalatki on hoikemmat! Voi että mä oon niin happy!!!:D

Nyt mä aijon jatkossa pitää näpit eros kaikist herkuist ja aijon juoda vettä hirveest.. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuulut siihen 5%:iin joka onnistuu pysyvästi pitämään painon pois.

Itse en valitettavasti kuulunut, en Jutan dieetillä kuten en millään muullakaan... Jojoilussa ollaan ja lujaa.

Vierailija
2/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo :D:D:D

No kyllä , kyllä :DDDDDD tänää peilin keikistelin nii kyllä huomasin eron :D

Vierailija
4/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva :)

Vierailija
5/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Siitä se lähtee! Isoin homma tosin on se, että ottaa terveelliset tavat osaksi arkea myös dieetin jälkeen. Sitä tuskin dieettisuunnitelma opettaa, sillä loppujen lopuksi kai yrittäjät HALUAVAT, että lihot takaisin mittoihisi ja voivat rahastaa sinua uudelleen seuraavalla dieetillä... Näytä niille! :D

Vierailija
6/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa dieetti auttaa, jos sitä noudattaa. Niin Jutan dieetti, karppaus, kalorirajoitus, South Beach dieetti, paleo, ... Ongelma ei olekaan se että painoa olisi jotenkin vaikea saada alas, vaan se että se on vaikea saada pitkäjänteisesti pysymään alhaalla dieetin loputtua. 

Vierailija
7/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*dieetti

Vierailija
8/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten vaan koko loppuelämäs pidät sitä diettiä tai muuten kilot tulee takas. Ja sitähän sä et halua.

Vierailija
9/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tuo aloitus sarkasmia? Juttahan on tullut tunnetuksi kovana rahastajana ja moni on epäillyt muutenkin niiden dieettien terveellisyyttä.

Vierailija
10/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Jutan dietti?

Itse olen karpannut nyt 1,5 vuotta ja paino pysyy hallinnassa. En halua siirtyä takaisin entiseen elämään, koska en halua enää kärsiä niistä närästyksistä ja turvotuksista, mitä liiallinen hiilihydraattien syöminen aiheuttaa. 

Vierailija
11/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö noudattamaan sitä loppuelämäsi? :)

Vierailija
12/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, toimihan se sen aikaa kun jaksoi noudattaa sitä yksitoikkoista ruokavaliota.

Vierailija
13/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen kommentti tuli vastaan Suomi24:ssä, ei anna kovin asiantuntevaa kuvaa Fitfarmista. Ihmisten terveydellä leikitään ja todennäköisesti vailla riittävää ammattitaitoa ja kerätään vain liian hyväuskoisilta rahat pois ilman mitään tunnon tuskia. Eikö omaatuntoa yhtään kolkuta?

"Itse olen entinen farmin pt ja kisavalmennus asiakas parin vuoden ajalta ja en todellakaan suosittele!! Ne antaa samat ohjeet kaikille, jopa kisavalmennuksessa olijoille. Saliohjelmat naisilla melkein pelkkää jalka-ja persetreeniä, todella alkeelliset treeniohjelmat! Ruokavaliot juuri edellä mainittujen tavoin täynnä rahkaa ja raejuustoa.. Off-kaudellakin kokonaiskaloreiltaan niin köykäinen että nälkä oli jokapäiväinen vieras. Mitään ei muutettu vaikka kuinka alkoi joku ruoka-aine tympimään. Kisadieetti vedettiin väkisin läpi, vaikka tunsin olossani ettei se toimi eikä kiristymistä tapahtunut. 2kk ennen kisoja otettiin kaikki hiilarit pois ja vuorotyön lisäksi treeniä oli vaatimattomat 17h viikossa!! Näin jälkiviisaana olisi pitänyt älytä itse lopettaa, mutta sokeana sitä luotti siihen että "ammattilaiset" osaa.. No, tuloksena karmea kisakunto, kisojen jälkeen paljastui krooninen sairaus joka oli ollut kaiken aikaa minulla tiedostamatta.. Kisojen jälkeen kroppa ja mieli aivan sekaisin ja koin, että jätettiin oman onneni nojaan.. Sanottiin vasta kisojen jälkeen ettei sinun fysiikallasi välttämättä palkintopalleille mennä mutta voithan omaksi iloksi kisata!?! Wtf?! Summa summarum=Rahasta otetaan valmennukseen kaikki, kaikki on yhtä suurta massaa, liian paljon porukkaa että pystyttäisiin perehtymään ja muistamaan jokainen yksittäinen asiakas. Nyt yli 2v kisoista, paikkailen edelleen kisadieetin aiheuttamia ongelmia asianmukaisessa valmennuksessa toisaalla. Opettelen syömään rennommin ja en pode huonoa omaatuntoa herkkupäivistä (mitä farmilla ei juuri saanut) Edelleen todellinen kuntoni on näkemättä, farmin opeilla sitä ei näkyviin saatu.. Vain muutama sama asiakas on jäänyt farmin valmennukseen omilta ajoiltani, kaikki muut ovat vaihtaneet tai kadonneet fitness piireistä. Vaihtuvuus on ihan mielettömän suuri, melkein joka vuosi eri nimet kisaajaluettelossa. Se jo jostain kertoo.. Ja ne muutamakin siellä edelleen olijat ovat niitä harvoja, ns.helppoja valmennettavia joilla kaikki sujuu kuin oppikirjan mukaan kropan toimivuuden mukaan. Erityisosaamista/eri sairauksien tuntemusta ja niiden vaikutusta niillä siellä ei ole!! Eivät tunnistaneet edes raskautta, vaan määräsivät vaan lisää treeniä ja rasvanpolttajia!!

Säästäkää rahanne oikeisiin ja asianmukaisiin valmennuksiin, jos saisin kelattua aikaa takaisin, en KOSKAAN sekaantuisi fitfarmiin enkä muihinkaan massavalmennuksiin.. Jos jotain hyvääkin, niin sen että ainakin tiedän minkälaista valmennus ei todellakaan pitäisi olla!"

Vierailija
14/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tuo aloitus sarkasmia? Juttahan on tullut tunnetuksi kovana rahastajana ja moni on epäillyt muutenkin niiden dieettien terveellisyyttä.

Ei mitää semmoist :) totta joka sana :)!!

Vierailija
15/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös hyvä kokemus fitfarmin dieetistä. Bikini challengeen osallistuin ja bikinikropqn todellakin sain :) Minusta ruokavaliossa oli paljon vaihtoehtoja, sikäli kun tuollaiseen dieettiin nyt saa niitä mahdutettua. Kai se nyt on selvä, ettei siihen mitään pullaleipiä tai suklaata mahdu. Treenitkin olivat selkeitä ja vaihtoehtoja annettiin joka viikko.

Vierailija
16/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happyhappyhappy !!!! kirjoitti:

Tänään peilin edessä huomasin ettei ole sellaisia jenkkakahvoja ku enne oli :) !!! Jalatki on hoikemmat! Voi että mä oon niin happy!!!:D

Nyt mä aijon jatkossa pitää näpit eros kaikist herkuist ja aijon juoda vettä hirveest.. :)

Moi, Jutta!

Vierailija
17/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain laihduttajia auttaa se, että tehdään selkeätä ruokaohjeet, joita noudattaa. Ihan terveellistä ruokaahan tuossa Jutan dieetissä syödään. Ainoastaan kummeksuttaa se proteiinijauheiden ja tuotteiden tuputtaminen, kun kerran jankutetaan koko ajan siitä puhtaasta ruoasta. Nuo proteeinivalmisteethan on täynnä kaikkea lisäainetta ja liika proteiini lihottaa. Tietty bisneshän tuo laihduttaminen jutan poppoolle on. Mikään äärimmäinen dieetti tuo ei ole. Välillä ihmetyttää se amerikkalainen hurja pudotus, jossa annetaan aivan hirveät tavoitteet ja ollaan niin pettyneitä, kun jää tavoitteesta 500g. Niiden ruokavaliosta ei hajuakaan, mutta järkyttävän tiukka, jos tuosta noin vain 3kk pitää saada 20 kg pois.

Vierailija
18/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Jutta ja kiitos aloituksesta 😊

Vierailija
19/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ootte kyl aiva vääräs, en oo kyl mikää jutta :D

Vierailija
20/20 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, se Jutta keksi rahastaa ihmisiä tollaisella pH-dieetilläkin, on se vaan kova bisnesnainen kun Amerikasta ton tänne Suomeen on kopioinut. Joutuukohan Juttakin vielä raastupaan ihan niinku tolle Robertille kävi?

https://roskatiede.wordpress.com/2016/01/12/onko-jutta-gustafsberg-suom…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi