Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin työhönpääsymahdollisuuteni. Haastattelija: "Kerro lempisalaattisi."

Vierailija
07.02.2017 |

Jäädyin kokonaan. Ei tullut mitään fiksua mieleen, lähinnä pyöri perunasalaatit ja tonnikalasalaatin kaltaiset mauttomuudet mielessä. En saanut vastattua melkeinpä mitään, mumisin ja hihitin vain tyhmänä.

Mitäpä olisitte itse vastanneet? O_O

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaatti?

Vierailija
2/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vastannut, että en muuten kerro. Ja olen ihan oikeasti vastaillut työhaastattelussa siihen tyyliin, että olen kärkevästi kritisoinut esitettyjä kysymyksiä, ja saanut työpaikan. Mulla on tosin erittäin haluttua it-alan osaamista, ei toimi välttämättä paikoissa joihin on sata muutakin pätevää hakijaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vastannut että jokin pastasalaatti, kenties sellainen jossa on mukana kanaa tai juustoa. Ruoan kanssa kevyempi, mutta jos puhutaan pelkän salaatin syömisestä niin toivoisin jotain täyttävää ja energiarikasta.

(ja toki pastasalaatti on herkullisempaa kuin salaatinlehti, mutta sitä en ääneen myöntäisi)

Saisinkohan työn? 

Vierailija
4/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin vastannut, että en muuten kerro. Ja olen ihan oikeasti vastaillut työhaastattelussa siihen tyyliin, että olen kärkevästi kritisoinut esitettyjä kysymyksiä, ja saanut työpaikan. Mulla on tosin erittäin haluttua it-alan osaamista, ei toimi välttämättä paikoissa joihin on sata muutakin pätevää hakijaa...

99,9 % tapauksista menettäisit mahdollisuutesi työpaikkaan, jos alkaisit ojentamaan haastattelijaa. 

Vierailija
5/5 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha! Ei kyllä voi sanoa vaan vaikka kanasalaatti, koska seessar salaatti vai oriental vai ihan vaan kanaa ja salaattia.. Olisin varmaan vaatinut tarkempaa määrittelyä kysymykseen. Melko laaja aihe vastattavaksi yhden haastattelun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän