Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kirkkaan punaista verta tulee paskantaessa!!

Vierailija
07.02.2017 |

Olen ihan paniikissa, mitä ihmettä mä teen?!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika lääkäriin. Sisäinen pukama puhjennut tai jokin haava tullut. Varaudu siihen että lääkäri kurkkii hanuriisi

Vierailija
2/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukama siellä vaan puhjennut, vuoto pitäisi loppua melko nopeasti.

Kirkas veri ei ole merkki mistään sen vakavemmasta, jos ulkoteessa on tummaa lähes mustaa verta usein se voi olla merkki josta vakavemmasta jutusta.

Älä panikoi oottele hetki vuoto pitäis loppua ihan itsekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veri on kirkasta, ei aihetta paniikkiin. Se on todennäköisimmin pukama, joko peräaukossa tai sitten ylempänä suolessa. Ja verta voi tulla paljonkin kerralla.

Vierailija
4/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä ajatusta! Pyllynreikää kirvelee hiukan kun äkistää, voiko tosiaan ollu joku sisäinen pukama? Mitä sille tehdään?

Vierailija
5/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta tuli aika paljon ja loppui kun äkisti. Voiko revennyt pukama olla sitten oireeton etten tunne kun se puhkeaa?

Vierailija
7/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pugatsova puhkesi. Kirkas veri = alkuperä persreijän suulta missä ne pukamat luuraa.

Musta veri = jostain syvempää, vanhempaa, olisi hälyttävämpää

Vierailija
8/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien lisäät liikuntaa ja kuitujen syöntiä, kyllä se siitä

Vierailija
9/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun veri on kirkasta niin ei huolta, se on pukama. Ei välttämättä oireile yhtään ennen kuin puhkeaa. Kun on tyhjentynyt niin kaikki on ok. Syö jatkossa paljon kuituja ja liiku.

Vierailija
10/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pugatsova puhkesi.

repesin

Vierailija
11/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo juttu kirjoitti:

Käy ostamassa 

http://www.scheriproct.fi/fi/tehokas-hoito/index.php

Voiko tuota tilata netistä? Kuolen jos joudun apteekin myyjälle sanomaan että mihin vaivaan.

Vierailija
12/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko verenvuotoa olla päivän pari ja sitten lakata ja alkaa taas kuukauden päästä? Tai siis voi tietysti, mutta mistä mahtaa johtua? Veri on punaista, tummaa sekä hyytynyttä. Eli kaikkea löytyy.

Ohis

Vierailija
13/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hätäänny nää selviää:)! Hali ja lovea paljon.

Vierailija
14/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä ajatusta! Pyllynreikää kirvelee hiukan kun äkistää, voiko tosiaan ollu joku sisäinen pukama? Mitä sille tehdään?

Mulla on käynyt juuri samoin sisäinen pukama alkoi vuotaa pytyllä käydessä, vähä pelästyin mutta arvasin kuitenkin mistä on kysymys, vuoto ei hirveän pitkään kestänyt.

Sitä tosiaan kirvelee hetken, odottelet vaan rauhassa kyllä se vuoto pitäisi loppua ei sille oikeastaa muuta voi tehdä.

Tuo edellä mainittu pukamavoide on hyvää.

Vierailija
15/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pugatsova puhkesi.

repesin

vanha vitsi:

Alla Pugatsov = kaikki peräpukamat ovat käyneet levolle

Vierailija
16/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo juttu kirjoitti:

Käy ostamassa 

Voiko tuota tilata netistä? Kuolen jos joudun apteekin myyjälle sanomaan että mihin vaivaan.

Kuule nämä pukamat on tosi yleisiä, ei apteekin henkilökunta mitenkää ivallisesti reagoi päinvastoin neuvovat miten voidetta pitää käyttää, mulle ainakin neuvoivat.

Vierailija
17/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille asiallisista vastauksista! Minulla on ollut jo usean vuoden neljännen asteen pukamia, ja ne ei oo oireillu mitenkään muutakuin että ovat tympeitä. Ne ei vuoda verta, mutta ilmeisesti niitä pienempiä on tullut lisää sisälle. Lähteekö kaikki pukamat paranemaan noilla voiteilla?

Vierailija
18/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo juttu kirjoitti:

Käy ostamassa 

Kuule nämä pukamat on tosi yleisiä, ei apteekin henkilökunta mitenkää ivallisesti reagoi päinvastoin neuvovat miten voidetta pitää käyttää, mulle ainakin neuvoivat.

ap pelkää tätä tilannetta;

ap: *supisipisupi*

apteekkari: anteeksi en kuullut?

ap: *supisipisipipukamasupisupi*

apteekkari: hmm joo on meillä tuohon hyvä tuote missäs se olikaan ... HEI MIRVA EIKÖ NIITÄ PERÄPUKAMALÄÄKKEITÄ JUURI TULLUT TUORE LÄHETYS?

Vierailija
19/30 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko verenvuotoa olla päivän pari ja sitten lakata ja alkaa taas kuukauden päästä? Tai siis voi tietysti, mutta mistä mahtaa johtua? Veri on punaista, tummaa sekä hyytynyttä. Eli kaikkea löytyy.

Ohis

Endometrioosia peräsuolessa. Mulla tulee ekana tai tokana menkkapäivänä, joskus myös jo menkkoja edeltävänä päivänä. Mulla tullut vaan ihan punaista ja järjettömän kivun kanssa.

Vierailija
20/30 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteet auttavat oireisiin mutta eivät poista pukamia. Ne vaivaat jatkossakin välillä jos niitä ei hirtetä tai leikata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan