Ärsyttää olla tällainen yksinäinen orpopiru! Kaverit aina jää taka-alalle
Jotenkin ärsyttävää, rasittavaa ja raivostuttavaa, ettei onnistu sitomaan kunnollisia kaverisuhteita. No fb:ssa on 260 kaveria, iso osa koirapiireistä tuttuja ihmisiä. Jotenkin ärsyttää, ettei mulla ole sellaista bestistä. Tutustun helposti, mutta jotenkin vaan kaverisuhteet jäävät. Seuraan monia, jotka saavat uusia tuttavuuksia, niin ne onheti lenkeillä ja tägättynä erilaisissa yhteisissä tapahtumissa, joissa minä en ole ollut, eikä kukaan ole mua kutsunut niihin. Yleensä kyllästyn tähän erakon elämään pari kertaa vuodessa, jolloin yritän väkisin vängätä eri porukoihin mukaan, kunnes taas huomaan kerran tai kahden kerran jälkeen, että en ole kovin haluttua seuraa.
Olen jotenkin niin huomaamaton, harmaa tai jotain, että minut on helppo unohtaa. :/
No nyt sain tupperikutsun, yhdeltä koiralliselta tutulta ja kävinkin kutsuilla, tottakai silloin, kun mun panosta tarvitaan, niin silloin seura kelpaa. Miksi en löydä itselleni bestistä? :(
Vauvapiireistäkään ei herunut hyvänpäivän tuttuja kummempia suhteita. :(
Olen hiukan introvertti, tai jotain extrovertin ja introvertin väliltä. En vaan ole kauhean kiinnostava ihminen..