Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

17v tyttäreni on raskaana...

Vierailija
07.02.2017 |

Hän kertoi minulle että on raskaana.Ei se oo ongelma kyllä kaikesta selvitään MUTTA hän sanoi että koko minä otan lapsen tai hän antaa sen siaisperheeseen.
Auttakaa mua mitä mä teen
P.S Oon ite saanut tytön 16v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea isovanhemmille!

Tuossahan on nyt kaksi vaihtoehtoa, siitä valiten. Kyllä sinä voit olla lapseen yhteydessä ja olla isovanhempana, vaikka lapsi kasvaisikin sijaisperheessä. Ei sitä mikään laki estä, eivät edes sijaisvanhemmat voi sitä kieltää.

Vierailija
2/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haluatko sinä oottaa lapsen? Olit viissiin kuitenkin vielä aika nuori, ja ns. lapsen saamisen ikäinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa. Katsokaa sitten kun syntyy. Voi olla että tyttö haluaakin sen pitää. Keskustelkaa mitä odotuksia, mitä pelkää. Anna sympatiaa kun itsekin olit samssa tilanteessa.

Vierailija
4/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt siis 33-vuotias? Minä sain ainoan lapseni 36-vuotiaana. Kyllä tässä iässä vielä jaksaa. Mahtaako lapsesi ymmärtää, että jos otat huolehtiaksesi vauvasta, rahahanat hänen puoleensa sulkeutuvat saman tien? Ei rahaa kaikille riitä (oletan).

Vierailija
5/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntunnoton tytär, jos pakottaa äitinsä kasvattamaan mukulansa.

Vierailija
6/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tarvitsee nyt jokaisen vauvan!!!

Vierailija
7/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi lapsenkin kannalta parempi jos ottaisit lapsen.Hän saisi tavata äitiään mutta asia turvallisessa kodissa.Mutta anna tyttärellesi aikaa miettiä mitä hän haluaa loppujen lopuksi tehdä

Vierailija
8/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytölle tukea,sitä hän tarvitsee