Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäero ja erilaiset elämäntilanteet

Vierailija
07.02.2017 |

Olen olut jo useamman vuoden kiinnostunut eräästä miehestä. Matkan varrella molemmat ollaan oltu tahoillamme suhtessa. Nyt kuitenkin tilanne on se, että molemmat ollaan sinkkuja ja ihan puheväleissä keskenämme.

Tilanne on se, että olen tajuttoman ihastunut tähän mieheen. Hän on komea, lempeä ja tajuttoman fiksu! Hän on erittäin kohtelias minua kohtaan. Vaikka ollaan nyt muutaman kerran nähty, niin en vaan ole saanut sanotuksi mitä häntä kohtaan tunnen. Pelkään tajuttomasti, että jos nyt tunnustan kaiken, niin mies vetäytyy kokonaan pois. Toisaalta taas pelkään, että jos en kerro, niin kohta joku muu löytää hänet.

Tilannetta vaikeuttaa hieman se, että olen itse opiskelija ja mies on työelämässä. Lisäksi ikäeroa on 10 vuotta. Voivatko edellämainitut asiat koitua kohtaloksi?

Kaipaisin etenkin kokemuksia samanlaisessa tilanteissa olleilta.

N25

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies 10 vuotta vanhempi. Yhdessä oltu 13 vuotta ja neljäs lapsi tulossa. Olin reilu 20,kun löydettiin toisemme. Oman ikäiset tuntui ihan kakaroilta. Kai sitä oli sitten kypsempi? Päivääkään en vaihtaisi pois. On monessa asiassa sama maku, mutta osataan ja uskalletaan olla myös erimieltä. Jos tuntuu hyvältä niin anna mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla