Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin eilen Aura-juustoa ja se oli ihan homeessa! Järkyn näköinen, yltä päältä sinivihreäpilkullinen.

Vierailija
17.03.2006 |

Ärsyttävää. Ei ollut hyvä alku siirtyä edamista kokeilemaan muita juustoja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh..olen tosikko ja kerron...SEN KUULUUKIN OLLA HOMEESSA =)

Vierailija
2/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam ja halvempi kilohinta kun aurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

#voimahalit# sulle ja tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupassa töissä ja kerran yksi täti tuli turkki viuhuen palauttamaan Auraa joka oli homeessa, perään vielä selitti, että ei siinä Aurassa minkä viime viikolla Stockmannilta ostin ollut hometta!

Voi pyhä sylvi, että oli naurussa pitämistä =)))

Vierailija
5/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisköhän maksikirjeenä?

Vierailija
6/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on ollut se kevyt-versio joskus homeessa ja olen vienyt takaisin kauppaan. Eihän sitä homeisena voi käyttää! Se sininen home, jota siinä on ihan maun jne. mukaan on kuitenkin ihan eri asia kuin se home siinä pinnalla.

Vierailija
7/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä homejuustokin voi olla HOMEESSA! Tarkennetaan vielä että sellaisessa homeessa mikä siihen ei kuulu.

Itselle käynyt pari kertaa Pirkan halpis sinihomejuuston kanssa köpelösti. Silloin tuo pakkauksen muovikin on ihan limassa ja juuston sinivihreä sävy muistuttaa enemmän ruskeaa. Itse home on VALKOISTA ja juusto näyttää kuin olisi uitettu valkoisessa pölyssä. Ja viimeksi kun näin kävi, olin ostanut juuston samana päivänä kaupasta (piti illalla laittaa sitä ruokaan) aj siinä oli päiväystä vielä vaikka kuinka pitkälle. Ostan yleensä useemman juustopakauksen, enkä nyt tällä kertaa selannut kaikkia erikseen läpi. Oli sitten mukava yllätys...

Soita tai lähetä kirje valmistajalle ja hyvittävät sinulle juuston hinnan. Näin on meillekkin tehty.

Vierailija
8/8 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut homejuustot on sitten jotain muuta.