Toimistotyöntekijät hoi!
Kuinka monta kierrosta saatte tuolianne pyöritettyä yhdellä vapaavalintaisella vauhdinotolla siten, että olette itse kyydissä (jaloilla tai käsillä)? Kokeilkaa.
Kommentit (30)
Kukaan saanut rikottua tuota 16 kierroksen ennätystä?
Se on kiva työttömänä tätä lukea... Alkaa sitä vaan vähän miettiä, mutta jatkakaa pyörimistä. Siitähän teille maksetaan.
Höh, ei pyöri oikein yhtään, kun täällä on laitettu avokonttoriin paksut kokolattiamatot askeläänten hiljentämiseksi.
Satulatuoli ilman minua 16 kierrosta ja minun kanssa 7. Epäilen, että kukaan olisi istunut 16 kierrosta, koska vauhdin on oltava silloin todella luja ja miten se onnistuisi taspainossa? Laitoin maalarinteipinpalan tuoliin, jotta ylipäätänsä pystyin laskemaan tyhjän tuolin kierrokset. Viuhui silmissä ja oli vaikeaa saada luotettaavaa tulosta edes näin!
5,5 kierrosta. Huippaa. Tuoli on joku Martelan perusmalli.
Kyllä tuo 16 kuulostaa huijaukselta. Mulla niin vanha tuoli, ettei pyöri kuin 1,5 kierrosta.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva työttömänä tätä lukea... Alkaa sitä vaan vähän miettiä, mutta jatkakaa pyörimistä. Siitähän teille maksetaan.
No saat sinäkin nyt kokeilla erityisluvalla, vaikkei siitä sinulle maksetakaan. Jos siis vain tuoli löytyy.
Aika tasan 4, polkaisin jalalla vauhtiin. Olisipa ollut popperssia.