Onko pakko potkia penkkejä lentokoneessa?
Ja kun siitä sanotaan, ollaan maailman omistaja eikä kuunnella vaan homma pahenee. MIKSI? Tai onko se niin vaikea sanoa kakarallesi että ei saa potkia.
Kommentit (28)
Turha valittaa että olette niin pitkiä että polvet ottaa kiinni etummaisen penkkiin. sitten otatte paikan jossa on enemmän jalkatilaa.
Onko pakko matkustaa lentokoneella? Pysytään kotona, niin ei tule enää näitä ongelmia. Matkailu ulkomaille tapahtuu sitäpaitsi nykyisin oman hengen uhalla eikä ole edes muodissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ollut aina hyvin tarkka ja opettanut lapselleni, ettei edessä olevan penkkiä saa potkia. Ollaan käyty paljon teatterissa, leffassa, matkustettu junalla, bussilla ja lentokoneella. Lapsi on oppinut olemaan potkimatta ja itseasiassa myös varomaan sitä, ettei vahingosskaan töytäise toisen penkkiä. Mutta eiköhän joka kerta, kun matkustamme lentokoneella, meidän taakse osu joku tällainen potkiskelija. Ärsyttää, kun lapsiperheet pitää laittaa kaikki samaan kasaan lentokoneissa ja sitten saa itse kärsiä toisten lasten huonosta käytöksestä. Ihan oikeasti ihmiset, kasvattakaa ne lapset huomioimaan toisia. Ei pelkästään penkkien potkimisen suhteen vaan muutenkin. Kiitos.
Amen. Opetan myös tämän lisäksi, että likaisia kenkiä ei laiteta istuimelle/ei nousta seisomaan. Seuraavan istujan vaaleat housut menevät kuraisiksi.
Samoin. Olen myös opettanut lapselle, ettei julkisissa kulkuneuvoissa saa laulaa, huutaa tai edes puhua kovin kovaäänisesti. Se riittää, että ihminen jolle on puhumassa kuulee. Tablettia käyttäessä käytetään aina myös kuulokkeita. Eväiden syömisen jälkeen varmistetaan, ettei murua ja roskaa ole joka paikassa. t. 17
Vierailija kirjoitti:
Turha valittaa että olette niin pitkiä että polvet ottaa kiinni etummaisen penkkiin. sitten otatte paikan jossa on enemmän jalkatilaa.
Älä valita. Jos ei osaa ottaa muita huomioon ei sinuakaan oteta huomioon.
Kyllä ne kakarat potkii vaikka penkki olisi ihan pystyasennossakin.
Vierailija kirjoitti:
Just. Koska sähän pystyt aina valitseen ihan minkä vaan paikan ja niitä tilavia paikkoja on turistiluokassa vaikka millä mitalla. Vai mites se nyt menikään?
Saa -suorastaan kuuluu- potkia, jos penkki on kallistettu reilusti taakse. Muutoin ei.
T. Siipiseurueen kunniaupseeri
Minä ainakin raivostuin edessäistujalle kun alkoi runnomaan tarkoituksella penkkiä alas polvistani välittämättä vaikka minä en mahtunut yhtään taaksepäin. En edes ole kuin 186 pitkä. Siinä ei vittu kukaan enää nuku kun aletaan kiusaamaan muita matkustajia tahallaan.