Onko Suomessa media kirjoittanut Beckhamien syöksykierteestä?
Olen lukenut vain ulkomaisia lehtiä, joten kiinnostaisi tietää, mitä Suomessa kirjoitellaan. Briteissähän on viime päivät paljastettu David Beckhamin sähköpostiviestejä, joista ilmenee, miten hän on toiminut epäeettisesti pyrkiessään saamaan lordin kunnianimen. Hyväntekeväisyystyö on ollut pitkälti lavastettua, tv-haastatteluja on johdateltu antamalla toimittajalle kysymykset etukäteen, arvonimilautakuntaa on haukuttu törkeästi jne. Nyt on selvää, että arvonimeä ei voi enää tulla, kun on ilmennyt, että verotkin ovat jääneet maksamatta, mutta silti on kupattu veronmaksajilta mm. yksityislentokoneella matkustelua. Lisäksi mainostajat aikovat hylätä David-paran.
Victoria on häippäissyt Jenkkeihin, mutta hän kuuluu olevan myös sotkussa mukana.
Tällaisia terveisiä julkkisten ihmeellisestä maailmasta :)
Kommentit (49)
Ei hänestä lordi voisi mitenkään tulla. Sir olisi mahdollinen. Tai olisi ollut.
Mmutta ei ole mun silmiin osunut että Suomessa olisi kirjoitettu asiasta mitään.
Oli iltasanomissa ainakin juttua. Hyvä jos puhkasevat sen pyhimys kuplan parin ympäriltä! Mun mielestä niiden palvominen olis ollut syytä lopettaa viimeistään silloin kun David jäi ekaakertaa pettämisestä kiinni. Nolo äijä!
No niin pitihän tämäkin arvata, että se niiden "täydellinen" perhe-elämä on pelkkää kulissia.
Ketä kiinnostaa... mun mielestä kyllä joistakin potkupalloilijoista ei pitäisi tulla mitään ritareita tai lordeja. En pidä hirveän yläluokkaisena harrastuksena tuota palloilua vaikka sillä miljoonia tekisikin.
ei ole wikipediassa ainakaan mitään tuollaista.
Lapsia ainakin käytetty häikäilemättä hyväksi. :/
Huvittaa seurata, mitä Beckileaks seuraavaksi tarjoaa. Minäkin luulin, että David on oikeasti kiva kaveri, mutta aika karuja on kirjoitellut.
Kohtapuoliin varmaan avioero. Rupeaa aika olemaan kypsä vihdoin ja viimein!
Hirvittävä tuo Beckhamin kirjottu nahka! Ajatella, jos ja kun hän saa jonakin päivänä allergian väriaineita kohtaan, niin mitään ei ole tehtävissä. Yksittäiset tatskat voi leikata pois hätätilassa, mutta koko ihoa ei voi kuoria pois.
Mä näin jonkun jutun aiheesta. Eipä tuo nyt mitenkään yllättänyt, uskon, että tuo on paljon yleisempää kuin äkkiseltään vois kuvitella.
Keith Richards sanoi hauskasti kun Jagger lyötiin ritariksi että hän ei päästäis englannin hullua kuningasperhettä lähelleen edes luudan saati sitten miekan kanssa!
Se jätkä on tyhmä kun saapas! Aina ollut!
Twitteristä olen seurannut.
https://twitter.com/search?f=tweets&vertical=default&q=david%20beckham&…
Ensin he olivat väittäneet että mailit ovat väärennöksiä, mutta nyt kun joutuvat myöntävät että ne ovat oikeita, he yrittävät estää julkaisun. Mutta kyllähän ne loputkin julkaistaan...
Kyllä mun mielestä se pettäminen oli vielä pahempi! Muistan aina ne kuvat kun oli muina miehinä raahannut Rebeccan Victorian ja pikkupoikansa seuraan. Oikeen familyman:( Ihmettelen miten selvis siitä niin puhtosin imagoin.
^Nythän ne naisasiatkin saattavat paljastua pohjiaan myöten eikä niitä naisia voi enää väittää valehtelijoiksi, jos kirjeenvaihdot ovat tallessa.
Olen säälinyt Davidia, koska Victoria kuulemma häpeää alempiluokkaista miestään - joka kieltämättä on aika WT. Mutta melko varmasti molemmat ovat halunneet rahaa ja arvonimet päälle. Mitähän sähköposteista löytyy liittyen kaveeraamiseen kuninkaallisten kanssa? Ovatko he haukkuneet prinssitkin selän takana?
Siis mikä tää juttu nyt on? Kertokaa tarkemmin?
Normitoimintaa menestyvältä mieheltä. Mitään ei saa jos ei itse ota.
Vierailija kirjoitti:
Mmutta ei ole mun silmiin osunut että Suomessa olisi kirjoitettu asiasta mitään.
Miten me sitten on voitu ostaa kaverille lahjaksi lordin arvonimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten me sitten on voitu ostaa kaverille lahjaksi lordin arvonimi?
Ei kun sori se olikin skottilainen laird.
Kateellisten toiveajattelua ja vihapuhetta.