Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen närkästyy kosinnasta

Vierailija
07.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702062200065887_tw.shtml

Mitä mieltä? Onko ok loukkaantua miehelle, kun kosii julkisessa tilanteessa?

Olisitko itse reagoinut tuolla tavalla, jos miehesi olisi kosinut sinua tilanteessa, missä et olisi halunnut sen tapahtuvan? Näytti kuitenkin haluavan naimisiin, miksi pilata hetki jonka mies halusi naiselle tarjota, vaikka ei nyt se lempparitapa ollutkaan. Eikö se lopputulos ole pääasia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin sanonut EI!

noloa tuollainen julkinen kosinta 

Vierailija
2/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä pulskahti mieleeni miksi kauniit ja nuorekkaat naiset ovat yleensä femiinejä ja tykkäävät romantiikasta ja statuksen esittelemisestä muille mutta ylipainoiset ovat yleensä feministejä, ei niin femiinejä, romantiikasta väliinpitämöttiä uljakoita jotka pelkäävät näyttää tai esitellä elämäänsä muille?

Yleistäen, en sano että kaikki on samoja. Taidan tietää syyn jo mutta joku syvästi ajateltu ihminen voisi auttaa selvittämään ajatukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä olisin sanonut EI!

noloa tuollainen julkinen kosinta 

Onhan se vähän noloa, joo. Mutta mies tuskin siinä ajatteli ketään nolata tai muuta kuin halua näyttää toiselle kuinka paljon se itselle merkitsee. Miksi siinä tilanteessa pilata se sanomalla EI, jos lopulta kuitenkin haluaisit naimisiin?

Mennäänkö naimisiin kosinnan vai sen lopputuleman vuoksi? Ja miksi kosinnan pitäisi tapahtua niinkuin nainen tahtoo, mieshän se on tuossa persiinsä pistämässä pantiksi.

Vierailija
4/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika veemäistä kosia julkisesti, jos tietää että toiselle se olisi se kamalin tapa tulla kosituksi. Kauhea ajatus, jos toisella on jotain sosiaalisten tilanteiden pelkoa tms. Kuitenkin, en sättisi miestäni julkisesti vaikka niin tekisi. Suostuisin toki, ja omasta harmistuksesta keskusteltaisiin sitten kahden kesken. Ihan ettei vastaavanlaisia yhteentörmäyksiä sattuisi. En usko, että mieskään tällaisessa tapauksessa haluaisi tulevalle morsiamelle jäävän ikävää muistoa kosinnasta. Todennäköisesti eivät olleet keskustelleet näistä jutuista.

Kompromissien teko on tärkeää suuntaan ja toiseen. Sittenhän niitä ongelmia jo onkin, jos edes kosinnasta (ja myöhemmin häistä) ei päästä molempia tyydyttävään ratkaisuun... :D kannattaako koko avioliittokaan siinä vaiheessa.

Vierailija
5/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi itsekään tykännyt, mutta vaikea sano miten olisin reagoinut.

Mielestäni kosinta on kahden ihmisen välinen juttu ja julkisesti sen tekeminen on painostusta.

Vierailija
6/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö ne siis samalla ekaa kertaa 5 kk tauon (näkemisestä tauon) jälkeen?

Onhan siinä voinu olla omat fiilikset niin ristiriitaset ettei välttämättä osannu toimia muulla tavalla. On toi 5 kk kuitenkin sen verran pitkä aika olla erossa.

Mutta oma näkemys kosinnasta on, että siitä ei pidä tehä spektaakkelia. Ja polvistuminen se vasta naurettavaa on.

Vierailija
7/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies olisi ymmärtänyt olla kosimatta julkisesti. Jopa mun lapset ymmärtää olla vaintelematta mitään julkisesti. Perheen sisäiset neuvottelut käydään ja sopimuksen tehdää - tadaa - perheen sisällä!

Vierailija
8/8 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi pitänyt totella naisen ensimmäistä eitä. Mitähän tuollaisesta liitosta tulee kun kosinnan hetkelläkin täytyy käydä valtataistelua siitä kumpi saa viimeisen sanan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi