Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarghhhhh miksi asiakaspalvelijat lupaatte asioita joita ette aio tehdä?

Vierailija
07.02.2017 |

Olen yrittänyt pari viikkoa saada yksinkertaista asiaa hoidettua erään suuren ja vakiintuneen paikallisen yrityksen asiakastuen kanssa. Viikko sitten soitin ja kaveri lupasi tehdä samana päivänä, ei ole mitään kuulunut. Olen sen jälkeen lähettänyt muistutussähköpostin eikä mitään kuulu, ja nyt pitäisi varmaankin taas soittaa. Olenko liian kiltti, siitäkö tässä on nyt kyse? Onko ihmiset nykyään niin kuormitettuja että sille tehdään asiat joka kovimpaan ääneen kiukkuaa? Voisko joku valottaa mulle miten nää hommat nykyään menee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan kannata alkaa mesoamislinjalle, se on vain junttia. Soita ja kysy, että mistä viivästys ja kerro, että olet jo muutamaan otteeseen yrittänyt kysellä asian perään.

Vierailija
2/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voi olla monta hyvää ja huonoa syytä. Ehkä sen lapsi sairastui samana päivänä ja tyyppi ryntäsi päiväkodille. Ehkä pomo määräsi tekemään jotain kiirellisempää ja tärkeämpää. Ehkä sillä on hirveä lista tekemättömiä hommia ja muu kosahti hoidettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen voi olla monta hyvää ja huonoa syytä. Ehkä sen lapsi sairastui samana päivänä ja tyyppi ryntäsi päiväkodille. Ehkä pomo määräsi tekemään jotain kiirellisempää ja tärkeämpää. Ehkä sillä on hirveä lista tekemättömiä hommia ja muu kosahti hoidettavaksi.

Niin tai kun ap tuskin on firman ainoa asiakas ja jonossa on viidenkymmenen muunkin pikkuhommat tehtävänä. Omasta mielestään se oma asia on aina yksinkertainen ja nopea hoitaa, mutta pistäpä niitä jonoon montakymmentä niin kyllähän se oman aikansa vie.