Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihme kommentteja vauvastani

Vierailija
17.03.2006 |

Minulla on söpön vauvan prototyyppi, siis poika, jolla on tuuheat pitkät ripset ja kauniisti pörröttävä tumma tukka, sekä kauniinmuotoiset silmät. Itse pidän häntä söpönä, mutta kummastuttaa joidenkin aikuisten kommantit, kuten kun kävimme lääkärissä niin lekuri huusi stten vielä sairaanhoitajan katsomaan ja molemmat sitten päivittelivät että taitaa pojasta tulla naistenmies! Ja reppana on vain 6kk! Ei kait sitä vauvasta voi vielä päätellä, söpöjähän ne kaikki on. Miten ikinä aikuinen tuollaisia ajattelee? Olen nähnyt rumia vauvoja, joista on kasvanut hurmaavia nuoria ja sitten kauniita lapsia, joista tuleekin ykskaks mitättömän näköisiä .

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sanottavasi sanottua ! Hyvin ilmaistu rivien välistä.

Vierailija
2/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole iloinen etteivät sanoneet vaikka tyyliin " tämä se ei koskaan varmaan tule naista saamaan" .. ;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut, että jotkut ihmiset haluavat olla kohteliaita???? Sitten jotkut ihmiset ovat kohteliaita ja haluavat samalla olla vähän vitsikkäitä. Sun elämäs on varmaan tosi vaikeeta.

Vierailija
4/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin neuvolakäynneillä tädit huutelevat toisiaan ihastelemaan poikaamme. " Tuu nyt kattomaan ku tää on niin ihana!" Semmosta hössötystä se vaan on. Vauvathan on söpöjä.

Vierailija
5/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää pipoa, ap!

Vierailija
6/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa poikaani ihasteltiin juuri samalla tavalla vauvana (ne samat pitkät ripset, paksut tummat hiukset ja suloinen nättinaama...); jo synnytyssalissa hoitsu totesi, että HURMURI syntyi maailmaan...

Mutta enpä tuota ole pahakseni pistänyt, miksi ihmeessä olisin?? Olenpahan saanut ylpeillä suloisella pojallani, joka nyt on jo 3 v, mutta kerää vieläkin ihailua kullanvärisillä hiuksillaan ja kuulemma nukkemaisen näteillä kasvoillaan. Ja vaikka onkin " nukkemaisen nätti" , niin käytös on tyypillistä rasavillin uhmaikäisen meuhkaamista ;).

Vierailija
7/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule naisväkeä puuttumaan tästä taloudesta kunhan pojat tosta vähän kasvaa;D

Vierailija
8/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien kuuluukin pitää omia lapsiaan maailman söpöimpinä, ja aika monet pitävät muidenkin vauvoja varsin hurmaavina.

Vierailija
9/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki tädit ovat aina sulaa vahaa meidän pojan edessä. Että ei se pelkästään nukkemaisesta ulkonäöstä johdu, jos pidetään vauvaa ihanana :)

Vierailija
10/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se mukavaa hehkuttaa oman lapsensa ihanuutta. Konstit vaan on monet ;-). T.9

Vierailija
11/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ulkona tai kaupassa kavereiden kanssa ja heillä lapset mukana ja kaikki pysähtyy juuri meidän nappisilmän kohdalle ja ihastelee.

6

Vierailija
12/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistaa, ettei ole ainut maailmassa... ;-)

Vierailija
13/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauveli oli pieni harvahapsinen hörökorva, ja niin syötävän suloinen leveine hampaattomine hymyineen. Useimmiten en kiinnitä vieraisiin vauvoihin mitään huomioita, elleivät ole jotenkin poikkeuksellisen virkeitä tai iloisia persoonia, ulkomuodon kauneudella ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
14/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen mielissäni, minä ja mieheni ollaan ihan taviksen taviksia, minua ei ole varmaan koskaan lapsena kukaan kehunut nätiksi, mutta sisaruksiani kyllä. Tuntuu kuin se olisi monesta yllättävää, että meidän lapset ovat niin nättejä, kun vanhemmat ovat tällaisia kuin olemme ;-)

Mutta se on totta mitä sanoit, että lapsuuden ulkonäkö ei kerro paljoa siitä, miltä lapsi tulee aikuisena näyttämään. Lapselle söötit piirteet voivat aikuisena näyttää hölmöltä, sitten taas teräväpiirteinen lapsi, joka ei ole " nätti" , voi aikuisena olla tosi raamikas ja persoonallisen kaunis. Ja lihava lapsi voi aikuiseksi tultuaan laihtua ja puhjeta kukkaansa, ja liian laiha lapsi aikuisena vähän pyöristyä ja tehdä saman.

Vierailija
15/15 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, kylläpä tänne on löytyny ap:n lisäksi ketjullinen omahyväsiä eukkoja.. " niin meiänki poikaa kaikki ihastelee, se on ihan normaalia" ..

t. en ainakaan kade

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän