Onko tämä hyvä vai paha emoji? Kertokaa äkkiä!
No ei se tulekaan tähän! Mut löysin googlella että Moderni versio tästä emoji on hymyilevä suu, onnellinen silmät, ruusuinen punaiset posket ja kulmakarvojen Apple taidetta. Eroaa hieman hymyilevät kasvot silmät sirrillään emoji joka ei sisällä kulmakarvat, ja on erilainen tyyli hymyillen silmiin. onko mulla nyt kaikki hyvin jos saan tälläisen?
Kommentit (15)
Pystytko laittamaan kuvaa emojista?
Ei se tule tähän! Yritin kyllä. Näyttää vaan laatikolta.
White smiling face on sen nimi. Googlella löyty. Onko toi nyt hyvä ja huono juttu?
Itse en tykkää tuosta. Se on jotenkin alentava :D mutta huomaan että moni käyttää sitä ihan tosissaan ystävällisesti.
Minkälaisissa tilanteissa tuota käytetään?
Normaali hymiö. Tyytyväinen. Miks näitä pitää oikeen analysoida?
Siksi koska olen rakastunut sen lähettäjään!
Mä pidän tuota vittuiluna. Sellainen omahyväinen "mmh, nautin kärsimyksestäsi". Toisaalta mulla onkin asennevamma hymiöitä kohtaan ja tuota käytän ainoastaan läheisille ystäville vittuiluun. "Moi, mitä kuuluu? 😊" tarkoittaa minulle "moi, ei kiinnosta, haluan vain nauraa sinulle". Valitettavan moni tosin taitaa käyttää tuota ihan tosissaan.
Jos mä käytän tuota, käytän sitä ystävällisenä. Tyyliin "kiitos seurasta *hymiö*", "kiitos samoin *hymiö*" jne.
Tyytyväiseltä se minusta näyttää. Miksi? Minusta ei kannattaisi noin samannäköisten emoijien perusteella kenenkään tunnetiloja tai tarkoitusperiä arvioida. Sitä paitsi aika helposti vahingossa näppää viereisen, väärän emojin.
Mitäs jos vaan etsisit sen kuvan siitä, ei tosta saa mitään selvää...