vauva valvoo kauheen pitkiä pätkiä
Kyseessä siis kohta 2kk vauva, joka kirjaimellisesti nukkuu vain kun minäkin. Saattaa superväsyneenä torkahtaa muutamaksi minuutiksi ja herää silmät pyöreänä eikä jatka unia kun huomaa että minä oon hereillä. Eikä tosiaan suostu nukkumaan yksin missään, eikä niin että olen vieressä.. Nukutaan siis aikalailla täysiä öitä, ellei sit pikkusella oo mahavaivoja. Esimerkkinä tänään, herättiin kahdeksalta aamulla ja tässä sitä vieläkin porskutetaan. Vauva tosiaan torkahtanut muutamaksi minuutiksi välillä, mutta nukkumaan kunnolla ei vaan saa millään. Äsken yritin että oltais molemmat menty nukkumaan, mutta ehhei. Ei vaikuta haluavan nukkua, jos suljin silmäni niin kamala kitinä.. Nyt viime torkuista moonta tuntia. Onko normaalia tämmöset valvomiset? En juo kahviakaan tai mitään mikä vois vauvaa valvottaa :o
Kommentit (2)
Kuulostaa tyytyväiseltä ja virkeältä vauvalta, unirytmi tulee pikkuhiljaa. 2 kk on vielä tosi pieni. Tsemppiä sinulle! Tutullani oli tällainen supervalvoja. Mutta ota yhteyttä esim. neuvolaan huolistasi - tämä viesti tulee maallikolta
Kukaan? Vieläkin tossa mollottaa silmät auki, ei vaan pysty ymmärtämään! Kokeiltu kaikki tärinäsitterit, keinusitteri, riippumatto, ympäri taloa kantelut ja laulamiset ja musiikit ja ulinat, vaunuissa työntely, rintareppu.. Siis joo jaksan kyllä päivät täällä valvoa ja heilua tuon kanssa mutta se on kyllä liikaa jos yötkin menee siihen, päivisin täällä saa kävellä pikkanen kuitenkin sylissä kilometri tolkulla! Ja kun ei itkeskele edes tai mitään, on vaan tyynesti hereillä ja yrittää omaan tyyliinsä keskustella..........