Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla tosi voimakkaita ovulaatio-oireita???

Vierailija
06.02.2017 |

Lopetin ehkäisykapselin, ja nyt 3kk ilman oon ihan helisemässä. Rinnat on niin piukean kipeät, huono olo, selkä kipee. Luulisin olevani raskaana jos en paremmin tietäisi.

Muita joilla sama juttu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo naisen ovulaatio oireet ovat pelkkää fantasiaa, puhdast kuvittelua.

Ja miten ehkäisypillereitä käyttävä nainen voi edes mitään ovulaatio oireita kokea.

Ja naisella voi myös ylimääräisiä munasoluja joskus kypysymässä, silloinhan heidän pitäisi tuntea nuo oireet kahteen kertaan.   Ja juuri nuo  ylimääräiset, arvaamattomat munasolut, ovat niitä, joiden takia voi tulla yllätysraskautta, joten mihinkään varmoihin päiviin ei milloinkaan voi luottaa.

Ja kun yks naine muka on keksinyt nuo ovulaatio oireet,  niin kas kummaa,  yhtä-äkkiä niitä on myös kaikkilla muillakin.

Naiset ovat oikeita sarvikuonoja, matkitaan muita viimeisen päälle ja kuljetaan vain laumassa, vaikka ei edes itsekään tiedetä, että missä laumassa minä nyt oikein loppujen lopuksi kuljenkaan.

Mutta jos muillakin on niitä ovulaatio oireita, niin totthan sanon että mullakin niitä on. vaikkei ei niitä koskaan milloinkaan ole ollut.

No jopas jotakin. Kumoat lääketieteen tutkimustulokset?

Vierailija
22/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee PMS-tyyppiset oireet nykyään myös ovulaation aikaan.

Nuorempana oli sitä himokkaampaa oloa ja se pistävä kipu alavatsalla jommalla kummalla puolella.

Nykyään tosiaan on muuttunut niin, että maha menee sekaisin ja on ärtynyt. Edelleen hajuaisti herkistyy ja tuntuu, että näyttää jotenkin paremmalta. En tiedä mistä se johtuu. Onko oikeasti jotain fyysistä muutosta vai mitä.

Menkkojen aikaan taas tuntee itsensä rumemmaksi, turvonneeksi ja hiukset ei tottele yhtään vaan makaavat velttoina päätä myöten ja hiuslakkakaan ei tunnu tehoavan/tarttuvan.

Henkiset olotilat on aikamoiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävät kivut. Kuin suolestettaisi.

Ja ennen tätä menee pari päivää kun kuvittelen olevani rakastunut naapurin mieheen. Jo vuosia! Vaikka ei olla nähtykään enää moneen.

En ole käyttänyt hormonaalisia ehkäisyä yli kymmeneen vuoteen. Tuntuu kuin joka kuukausi kroppa huutaisi hädissään viimeisistä hetkistä lisääntyä. Sen naapurin miehen kanssa.

Kiitos nauruista :D Voi jospa naapurin mies tietäisi, että se on ovishimojen kohde! :D :D :D

Vierailija
24/26 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee PMS-tyyppiset oireet myös ovulaation aikaan (ei hormonaalista ehkäisyä taustalla).

Nuorempana oli sitä himokkaampaa oloa ja se pistävä kipu alavatsalla jommalla kummalla puolella.

Nykyään enemmän niin, että maha menee sekaisin ja on ärtynyt. Edelleen hajuaisti herkistyy ja tuntuu, että näyttää jotenkin paremmalta. En tiedä mistä se johtuu. Onko oikeasti jotain fyysistä muutosta vai mitä.

Menkkojen aikaan taas tuntee itsensä rumemmaksi, turvonneeksi ja hiukset ei tottele yhtään vaan makaavat velttoina päätä myöten ja hiuslakkakaan ei tunnu tehoavan/tarttuvan.

Henkiset olotilat on aikamoiset.

On noi tyypit aikamoisia, jotka täällä tietää asiat paremmin kuin kirjoittajat itse.

Aina tulee joku ja kommentoi, että joo ei mene noin. Mut hyvä jos on kaikkitietävä, silloin voi tulla Vauvalle kertomaan miten se keksi murenee.

Vierailija
25/26 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä.t ymmärrän sua niin paljon voimia et oo yksin. Mulla sama

Vierailija
26/26 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä aivan samat olot. Kolmas kierto ilman minipillereitä. Aamuisin kuvottavaa oksettava olo, rinnat kipeät melkeinpä KOKOajan. Varsinkin nännit. Ja menkkakivutkin aivan hirveät nykyään. Huhhug. Ehkä kroppa käy vaan hirveetä hormonimyrskyä. Toivon että helpottaisi pikkuhiljaa tai saatan sortua pillereihin taas... Huoh

Nämä eikä myöskään ap:n oireet eivät ole mitään ovulaatio oireita.

Ne ovat merkkejä vain siitä että hormonitoiminta on jotenkin muuttumassa keinotekoisen hormonivalmisteen jälkeen.

Sillä ei ole mitään tekemistä varsinaisen ovulaation kanssa.

Nyt on kyllä niin suurta paskapuhetta ettei tosikaan.