Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka

Vierailija
17.03.2006 |

Onko kellään hormonikierukkaa? Oletteko laittaneet yksityisellä vai kunnallisella ja paljonko maksoi? Oletteko tyytyväisiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen erittäin tyytyväinen! Menkat ollut viimeks 1.5v sitten ja laitatin sen terveyskeskuslääkärillä. Makso muistaaksen melkein 100¿ ja sit kun on 5 vuotta täynnä laitatan uuden. Ei vaivoja ei tulehduksia ym ikävää!

Vierailija
2/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut hormonikierukan noin halvalla??? Itse ostin Mirena hormonikierukan kolm kk sitten ja maksoi n. 160¿. Laitettiin tk:ssa pari kk sitten paikoilleen ja siitä lähtien on ollut vuotoa enemmän tai vähemmän. Saa nähdä milloin tämä loppuu... Muuten olen ollut tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun haette kierukkareseptiä ja lääkäri kysyy onko kuulautiset runsaat, vastatkaa myöntävästi.

Mulle laitettiin Mirena ehkäisyneuvolassa terveyskeskuksessa. Jouduin maksamaan vain sen kierukan hinnan, n. 90 euroa.

Vierailija
4/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsin siitä eroon, kun todettiin kohdunulkoinen. Halut hävis, kilot tuli, finnit tuli, pitkittyneet kuukautiset tuli (oli runsaat kierukasta huolimatta9, päänsäryt yms. mielialavaihtelut.

Mieskin on tyytyväinen kun saa römsää taas kunnolla pitkästä aikaa...

Vierailija
5/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nimittäin jos asut Helsingissä, niin saat ekan homonikierukan ILMAISEKSI. Niinkuin minä, ja säästin 168 eur :)))

Vantaalla saa muuten ekan kierukan kuparisena versiona ilmaiseksi...

Vierailija
6/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

100e vajaa maksoi. kunnallisella puolella laitettiin...ja uusi laitetaan heti ku tästä aika jättää :)

Vierailija
7/7 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä edes kerrottu tuollaisesta mahdollisuudesta, et kela korvais osan ja en kyllä rupea epärehelliseksi ja valehtelemaan et ois runsaat kuukautiset kun ei kerran ole. Kyllä siitä jossain vaiheessa kuitenkin kiinni jää.

Tiedän kyllä, että yhdellä paikkakunnalla kalajokilaaksossa saa ilmaiseksi jos on runsaat kuukautiset - ystäväni sai. Itse en enää ko. paikkakunnalla asu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi