Pitäisikö naisesta pystyä yhdynnässä tunnistamaan onko hän synnyttänyt?
Kommentit (15)
Vatsanahasta näkee, kuka on ollut raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vatsanahasta näkee, kuka on ollut raskaana.
Ja rinnoista
No, jos on sun puoliso, voit jotain eroja ennen/jälkeen havaita.
Vierailija kirjoitti:
Nänneistä erottaa varmuudella. Yleensä myös vaginan tiukkuudesta voi päätellä. Ja rintojen pinkeydestä usein. M44
Miten erottaa nänneistä? Itse en ole huomannut mitään ennen/jälkeen eroa.
Olen ollut sängyssä neitsyen, synnyttämättömän ja synnyttäneen kanssa. Yhdellä oli kolmekin lasta. Eikä niissä mainittavaa eroa ollut. Erot olivat ulko-, ei sisäpuolella.
Jatkuvasti kuulee juttuja, miten synnyttänyt on löysä tai jopa synnyttämätön. Minusta kaikki (joitain kymmeniä) ovat aina olleet sopivan kokoisia. Alkaisin jo epäillä, että minulla on tunnoton mulkku, mutta laukeaminenkaan ei ole koskaan ollut ongelma.
Meillä oli miehen kanssa kerran väittely, että erottaako vai ei. Minun mielestäni erottaa (löysempi), miehen mielestä ei erota (tuntuu jopa paremmalta).
Mutta muusta sitten erottaakin kyllä, mm. Raskausarvet.
Eipä mun vatsaan juurikaan tullut muutosta raskaudesta, mutta saa nähdä millaiset rukkaset näistä rinnoista tulee, kun lopetan imetyksen. :/
Nainen voi olla ollut raskaana mutta ei ole synnyttänyt vaan lapsi on otettu ulos sektiolla lääkärin toimesta. Eli jos meinaat sitä selvittää onko nainen yh niin se ei välttis selviä vaginan kautta. Tutki myös onko mahassa sektioarpi.
Jos on tehnyt nuorena yhden tai kaksi ei välttämättä huomaa mitään(vanhemmat naiset ei toivu samalla tavalla ja arpia tulee herkemmin) . Itellä yksi lapsi ja ei näy ulospäin (paitsi eppari näkyy pieni vaalea viiva) . Toinen tulossa (rv14) saas nähä miten käy :D mies sanoi että alkuun oli löysä tunsin sen itsekkin kun lihakset ei vaan toiminut. Muutamassa kuukaudessa palautu tiukkuus mutta kuulema on sisältä vähän "muhkuraisempi" kuin ennen.
Klitoriksessa on vuosirenkaiden lisäksi synnytysrengas. Ota seuraavalla kerralla girurgin lazit ja tsiigaa pimppiin.
Ei tunne, ei varsinkaan jos nainen on treenannut alapään lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi olla ollut raskaana mutta ei ole synnyttänyt vaan lapsi on otettu ulos sektiolla lääkärin toimesta. Eli jos meinaat sitä selvittää onko nainen yh niin se ei välttis selviä vaginan kautta. Tutki myös onko mahassa sektioarpi.
po. "nainen on voinut olla raskaana..."
Millä perusteella sen pitäisi pystyä tunnistamaan? Tosin tälläkin palstalla on aika paljon porukkaa jotka uskovat että naisesta voi yhdynnässä tunnistaa onko hän neitsyt niin tuskin tuollaisetkaan uskomukset ihan mahdottomia ovat.