Apua! Imettävä äiti käyttäytyi todella tökerösti
Olin ruokakaupassa tänään ja leuka putosi kyllä lattiadta läpi, kun yhtäkkiä joku mamma istahti jakkaran päälle, avasi takkinsa ja mulkautti tissinsä esiin paidan alta ja pyysi miestään antamaan itkevän lapsen imetettäväksi. Se ei ollut todellakaan hienotunteinen tapahtuma. Kyllä todella paheksuen katosin, että miten voi olla noin huomionkipeä ihminen!
Kommentit (18)
Huomenna lätkin sua mun pelottavalla maitotissillä naamaan.
Järkytyitkö pahastkin? Saatkohan ensi yönä nukutuksi?
Ja huomionkipeä vauvakin oli, kun pitää just ruokakaupassa alkaa kurkku suorana huutaa. Vituttaa tollaset jotka ei osaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Missä ruokakaupassa on jakkaroita?
Siis sellaiselle mitä myyjät kai käyttävät, ne joissa on pyörät.
Ap
Vauvaa siinä ruokittiin, ap. Voit jatkossa katsoa toiseen suuntaan. Ihanaa, kun joku syöttää nälkäistä vauvaansa eikä anna tämän vaan huutaa.
Anna jo jumaliste sen maitotissis olla. Milloin se on junassa ja milloin bussissa ja nyt kaupassa. Keksi jotain uutta.
Ajatella. Vauva ei osannut käyttää tilannetajuaan ja ruveta itkemään vasta kotona, vaan kehtasi parkua keskellä kaupan käytävää!
Hirrrrrrrveetä.
Oliko tämä ensimmäinen kertasi, kun näit paljaan rinnan livenä, AP? Koska ymmärrän järkytyksesi, jos olet kasvanut tynnyrissä.
Järjestä potkut sille perheelle ja vaadi korvauksia ja hae sairaslomaa kun leuka loksahti lattian läpi. Mahtoi sattua.
Sitten keksit parempia provoja.
Ei kesken kauppareissun aleta tissiä esitellä! Jotain tapoja!
Ap
No onhan tuo överiä! Jos ajatellaan, että tällä äidillä ei olisi ollut vauvaa imetettävänä, naisihminen vain vetäisisi yhtäkkiä kaupassa tissinsä paljaaksi kaiken kansan nähtäväksi niin eihän se olisi soveliasta. Miten se vauva muuttaa asian? Normaali imettäminen on aivan eri asia. Se tissi ruukataan peittää kun vauvaa julkisesti imetetään. Ymmärrättekö mitä ajan takaa?
Itse vastaavassa tilanteessa menin aikanaan imettämään naistenhuoneeseen tai autoon (oli kesä). Mutta se on jokaisen oma asia miten paljon haluaa itsestään muille jakaa. Itse en halua näyttää tissejäni vieraille edes avonaisessa kaula-aukossa. Vauvani kyllä ruokin mutta en silloinkaan näyttänyt tissejäni julkisesti.
Oliko sillä Crocsit ja villasukat?
Ai kamala! Joku roti nyt, älä pudottele leukaasi lattialle tai sen läpi, järkyttää varmasti monia nähdä sellainen tapahtuma.
Minulla on korjausehdotus: naiset saavat niitä lääkkeitä, joilla voi estää maidon nousemisen ja pulloruokitaan korvikkeella. Sopiiko ap:lle?
Olin kerran terveyskeskuksessa odottamassa ja sielläkin joku elämäänsä kyllästyneen näköinen äityli imetti penskaansa. Inhottavaa. Minua ällöttää julkinen imetys. Ja olen nähnyt tissejä ja imeny semmosta itekkin mutta kun ällöttää niin ällöttää. Ja vaikka ei tarvitse katsoa niin katsonpa silti kun se kerran näköpiirissäni tapahtuu.
Missä ruokakaupassa on jakkaroita?