Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos huomaisit että miehelläsi olisi ICE-yhteystietona exän nimi?

Vierailija
06.02.2017 |

Suht tuore suhde ja miehellä suht tuore ero. Hämmennyin, en sanonut mitään. Ehkä se on niin tottunut siihen että ei vaan tajua.

Mitä itse ajattelisit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuka on kumppanini ICE (olemme seurustelleet 2,5 vuotta). Jos hän olisi äskettäin eronnut ja se olisi eksä niin pitäisin kyllä täysin ymmärrettävänä, koska en heti keksi kuka muukaan se voisi olla miehellä, jonka vanhemmat eivät enää ole elossa ja jolla ei ole aikuisia lapsia.

Vierailija
2/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on unohtunut tai että todellakin haluaa eksälleen ilmoitettavan, mikä sinänsä on ihan ymmärrettävää, jos teidän suhde on vielä tuore.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin, tietysti on!

Vierailija
4/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi yhtään. Niin jäinen muija sen exä että huhhuh

Vierailija
5/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on sairaalassa exä sinä henkilönä jolle ilmoitetaan jos jotain sattuu. Kävi ilmi kun hän kävi pienessä operaatiossa ja se tuli siihen ruudulle ilmoittautumisen yhteydessä. Ei ruvennut korjaamaan asiaa.. erosta jo vuosia ja me ollaan oltu yhdessä lähes yhtäpitkään.

Vierailija
6/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin et hyvissä väleissä ovat eronneet ja tää ex on tärkeä ihminen. Näin mulla ja entisellä avomiehelläni. Toki olen sinkku vielä, mutta ei kukaan muukaan mun lääkitysasioita yhtä hyvin tiedä. Sairastan siis epilepsiaa ja mulla on siihen useampi lääkitys. Entisen miehen kanssa kuitenkin asuttiin 8 vuotta saman katon alla. Sitten joskus kun elämääni astuu joku joka tietää terveysasiani paremmin kuin entinen mieheni niin katsotaan nuo ICE-yhteystiedot ja muut uudelleen.

Vierailija
7/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on sairaalassa exä sinä henkilönä jolle ilmoitetaan jos jotain sattuu. Kävi ilmi kun hän kävi pienessä operaatiossa ja se tuli siihen ruudulle ilmoittautumisen yhteydessä. Ei ruvennut korjaamaan asiaa.. erosta jo vuosia ja me ollaan oltu yhdessä lähes yhtäpitkään.

Mitä ajattelit siinä kohtaa? Puhuitteko asiasta sen jälkeen?

Vierailija
8/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että mies hoksasi asian? Meinaan, jos on johonkin operaatioon menossa tai/ja muuten kipeä, niin ei välttämättä ole kaikkein terävimmillään. Kiva sitten jos jotain tapahtuu ja ilmoittavat jollekin exälle vuodelta kivikausi, vaikka ei olisi niin halunnutkaan. Ja vain koska nykyinen kumppani ei ole aukaissut suutansa ja kysynyt asiasta.

Vierailija
9/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tutkisi nykyisen kumppanini puhelinta

Vierailija
10/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla jos toinen kerran on luotettava ja järkevä ihminen! Exä varmasti tietää asioista aika paljon ja tuntee miehen vanhemmat. Ehkä sinä olet joskus tuo henkilö tai sitten et ole.

Vierailija
11/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin heti asiasta, ei ole tehnyt sille mitään. Ovat ok väleissä nykyäänkin ja kerkesivät olla yhdessä yli 20v. Vituttaa kyllä. Se jonka miehellä on exä sairaalatiedoissa.

Vierailija
12/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on isoveljensä nimi ICE-henkilönä ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin. Olemme myös lähes aina yhdessä liikenteessä, joten minun nimeä siihen olisi turha laittaa jos molemmille jotain sattuu. Järkevä ja rauhallinen veli taas osaa heti ottaa ohjat käsiinsä ja hän tuntee myös tarvittaessa minun vanhemmat.

Vierailija
13/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuin näkemään kun exänsä soitti :)

-ap

Vierailija
14/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuin näkemään kun exänsä soitti :)

-ap

Et tule ikinä pääsemään miehen exän tasolle, joten anna olla.

Vierailija
15/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suht tuore suhde ja miehellä suht tuore ero. Hämmennyin, en sanonut mitään. Ehkä se on niin tottunut siihen että ei vaan tajua.

Mitä itse ajattelisit?

Olisiko kirjoittanut ice yhteystiedon joskus, kun niitä mietittiin useampi vuosi sitten, eikä ole sen koommin ajatellutkaan asiaa?

Minä vaihdoin aivan vasta puhelimeni ja päädyin siirtämään siihen pädini asetukset yhteystietoineen, kun edellisessä puhelimessa oli niin vanhat. Ostin sen vähän ennen uutta työpaikkaa ja sen jälkeen olen jo vaihtanut uuteen, joten sosiaaliset piiritkin on muuttuneet tosi paljon. Itseasiassa silloisiin työtuttuihin (asiakkaat, toimittajat ja joku työkaverikin) tulee pidettyä enemmän yhteyttä, kuin välissä olleen työpaikan tuttuihin, mutta ne olikin jo pädissä.

Vierailija
16/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noilla iceillä ees tekee puhelimessa kun nykypuhelimet on kaikilla lukittu?

Vierailija
17/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minullakin on! Nyksä on etäällä, ex lähellä eli pääsee hätiin jos on äkkitilanne. Eihän se nyt muuten mitään todista.

Vierailija
18/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse ajattelisit?

Vierailija
19/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Siinäpähän sitten setvisi kaikki hoitoasiat tärkeän exän kanssa. 

Vierailija
20/21 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä pn eksänsä kanssa yhteisiä lapsia, joten ei haittaa yhtään vaikka sairaalasta soittaisivat ex-vaimolle. Luultavasti se soittaisi heti mulle jos eivät sairaalasta kerkeäisi. Niitä ICE merkittyjä numeroita voi olla useampikin...