Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielipide bi-naisista

Vierailija
06.02.2017 |

Mies, mitä ajatuksia sinussa herää, kun epäilet että nainen on bi? Tai jos olet bi-nainen, muinka miehet ovat asiaan suhtautuneet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään reaktioita. Ihminen ratkaisee.

Vierailija
2/15 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aivan sama. Henkilö ratkaisee.

Naiset. Miten reagoitte, jos mies on bi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on bi ja hänellä ollut vakinainen jo 10v. Ei ongelmaa meillä.

Vierailija
4/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bien on seksuaalisesti vapaampi ja siten myös jännittävämpi. Naisten biseksi on kaunista ja puhdasta, miesten haisee.

Vierailija
5/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka muotijuttu olla bi.

henkilö, joka ei tiedä omaa sukupuoltaan pitäisi panna turkin hihaan ja nu**** uudelleen.

Vierailija
6/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aivan sama. Henkilö ratkaisee.

Naiset. Miten reagoitte, jos mies on bi?

Herättää korkeintaan positiivisia ajatuksia äkkiseltään. Ehkä jotenkin automaattisesti sitä ajattelee, että henkilö on seksuaalisesti avoin ja kokeilunhaluinen, vaikka totta kai sitä voi olla hetero yhtä lailla, kokeilut ei vaan ole ulottuneet samaan sukupuoleen. 

Vierailija
7/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas puolisoni on sydämmeltään kultaa, ja ulkomuoto täydellinen. Puolisoni ystävässäkään ei ole moitittavaa, olen nähnyt heidän lemmenleikit eivätkä ole mitään kesyjä. Haluaisin joskus mennä mukaan, en tiedä olisiko naisilta fiilikset pois. Pillua saan ihan riittävästi.

Vierailija
8/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kysymykselläsi, en ymmärrä yhtään. Miksi siihen pitäisi jotenkin suhtautua?

Ei se että puolisoni voisi halutessaan harrastaa seksiä oman sukupuolensa kanssa tai vaikka silityslaudan kanssa tarkoita sitä että hän ei olisi sen uskottomampi (tai uskollisempi) kuin heterokaan.

Vierailija
9/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat kysymykselläsi, en ymmärrä yhtään. Miksi siihen pitäisi jotenkin suhtautua?

Ei se että puolisoni voisi halutessaan harrastaa seksiä oman sukupuolensa kanssa tai vaikka silityslaudan kanssa tarkoita sitä että hän ei olisi sen uskottomampi (tai uskollisempi) kuin heterokaan.

En tarkoita kysymykselläni mitenkään ärsyttää enkä hyökätä ketään vastaan. Enkä ole mitenkään esittänyf sellaista ajatusta, että bi-naiset olisivat uskottomia miehilleen, se oli sinun oma tulkintasi.

Mieleeni on jäänyt eräs keskustelu, jossa mies mietti, onko eräs tietty nainen biseksuaali. Ihan uteliaisuudesta mietin, onko jokin yleinen, tyypillinen tapa, jolla suuri osa miehistä suhtautuu biseksuaaliseen naiseen (ja kyllä, tämä koskee minuakin jollain lailla, koska joltain pieneltä osalta taidan itsekin olla biseksuaali). Tai että onkohan ajatusten kirjo kuinka suuri tai jollain lailla yllättävä. Kyllähän se voisi herättää monenlaisiakin ajatuksia. Ollaan kuitenkin palstalla, jossa jo naisen hiusten pituus herättää pitkiä, intohimoisia keskusteluja ja väittelyitä. (:

Joissakin kysymykseni näköjään herättää ärtymystä. Ehkä sekin kertoo jotain?

Vierailija
10/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen mies ja aviovaimoni on elänyt aiemmin parisuhteessa naisen kanssa. Vaikka hänellä on edellytykset löytää kumppaneita yli sukupuolirajojen, niin hän haluaa olla minun kumppanini, ei muiden.

Vierailija
11/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Olen mies ja aviovaimoni on elänyt aiemmin parisuhteessa naisen kanssa. Vaikka hänellä on edellytykset löytää kumppaneita yli sukupuolirajojen, niin hän haluaa olla minun kumppanini, ei muiden.

Kuulosta hyvältä. Edelleen, en esittänytkään mitään epäilyjä että biseksuaalit vaimonne pettäisivät teitä. 

Harmi että aiheesta on näin vaikeaa saada aikaan keskustelua, jossa ei oltaisi jossain epäluuloisissa puolutusasemassa. 

Vierailija
12/15 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (nainen, kohta keski-ikäinen), tapailin jonkun aikaa miestä, joka oli selvästi kiinnostunut kahden naisen välisestä seksistä. Innostui, jos aiheesta puhuttiin. Kerroin hänelle, että eräs työkaverini (nainen)oli mielestäni eräänä baari-iltana yrittänyt lähennellä minua, ja humalassa olin itsekin miettinyt, että haluaisin suudella sitä naista. Ja tämä mies innostui ajatuksesta, ja suorastaan odotti, että meidän välille tulisi jotain sutinaa :D Mitä ei koskaan tullut. Mies jäi jo taakse, mutta ajatus siitä naisen kanssa suutelemisesta ja mahdollisesti muustakin on jäänyt mieleeni :)

Vierailija
13/15 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen, kohta keski-ikäinen), tapailin jonkun aikaa miestä, joka oli selvästi kiinnostunut kahden naisen välisestä seksistä. Innostui, jos aiheesta puhuttiin. Kerroin hänelle, että eräs työkaverini (nainen)oli mielestäni eräänä baari-iltana yrittänyt lähennellä minua, ja humalassa olin itsekin miettinyt, että haluaisin suudella sitä naista. Ja tämä mies innostui ajatuksesta, ja suorastaan odotti, että meidän välille tulisi jotain sutinaa :D Mitä ei koskaan tullut. Mies jäi jo taakse, mutta ajatus siitä naisen kanssa suutelemisesta ja mahdollisesti muustakin on jäänyt mieleeni :)

Sekoitat keskenään parisuhteen ja seksifantasian.

Vierailija
14/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biiyys on oksettavaa.

En ikimaailmassa haluaisi kajota naiseen, joka on joskus lytyyttänyt lättäpimppaa toisen naisen kanssa. Ja kyllä niillä miehillä, jotka biieistä kiihottuvat, on myös kaali sekaisin.

Hoitoon, hoitoon vaan kaikki biit.

Vierailija
15/15 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en ymmärrä kysymystä eli miksi jonkun bimäisyys pitäisi herättää jotenkin ajatuksia?

Ellet sitten aja takaa sitä että jos olisi seksuaalisuutensa puolesta kykenevä harrastamaan seksiä kummankin sukupuolen kanssa niin sitten se koko ajan kaivelee taustalla ja olisi pakko niin tehdä. Eli siis että jos sinä olisit vaikkapa nainen ja bi ja olisit normaalissa heterosuhteessa miehen kanssa, niin sinulla olisi koko ajan paineita käydä sekstaamassa myös jonkun naisen kanssa. Pelkkänä heterona yksi kumppani riittäisi. Sitä kai sinä tarkoitat ja tai meidän palstalaisten vastauksista  haluaisit lukea?

Tämä on ihan sama asia kuin mitä eilen (vai toissapäivänä) televisiossa keskusteltiin siitä kun vuoden homoksi oli valittu alaikäinen poika. Nimityksen vastustajat pitivät sitä nimitystä "alaikäiseen kohdistuvana seksuaalitekona" vaikka seurusteluasiat ihan heteroidenkin osalta alkavat monella jo esim. 13 vuotiaana ja aika monella ihan vaan kaikkea muuta kuin seksin merkeissä!  Siinä lähetyksessä valinnan puolustelija sanoi saman kuin mitä itsekin yritän tässä sinulle hahmotella, eli ihmiset (heterot!) ajattelevat homoista (ja biseksuaaleisesta) aina vain heidän harjoittamaansa seksiä! Samaan aikaan kuin homot ja bit kokevat heterot (ja itsensä) ihan vaan ihmisinä.

En siis ymmärrä miksi jonkun bimäisyyden tai homouden pitäisi aiheuttaa joitakin sen kummempia ajatuksia.