Miten ujo nainen voi löytää kumppanin?
Siinäpä vasta kysymys. On tullut pohdittua mutta en ole keksinyt vastausta.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miten eroat muista naisista,ei nekään aloitteita tee.Tai luulevat tekevänsä aloitteen hymyilemällä puoli sekuntia miehen takaviistosta.
Ainoat aloitteet olen tehnyt deittiprofiilini kautta, netin ulkopuolella en uskalla, mutta huonolla menestyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussit alaspäin, tähän harva nainen pystyy.
Sinkkumies
En valitettavasti ymmärrä mitä tämä tarkoittaa.
Enkä minä ymmärrä kysymystäsi
Sinkkumies
Mitä on alaspäin nussiminen? Sitä en ymmärrä.
Veikkaan, että tarkoittaa itseään "alempitasoisemman" kanssa sekstaamista.
Ahaa. En tiennyt että on jotain tasojakin olemassa. En ole seksiä kenenkään kanssa harrastanut.
Tietenkään ei ole tasoja. Sähän olet yhtä suosittu miesten keskuudessa kuin joku alusvaatemalli. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ja harva mies pystyy nussimaan ylöspäin häpeän takia.
Hmm..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tämän(kin) ketjun peruteella palstalla päivystää nykyään eniten nuoria puutteessa eläviä miehiä. Vahinko että vertaistuen idea naisille ja äideille paitsi toteutuu harvoin, keskustelua yrittänyt saa todennäköisesti itselleen entistä pahemman mielen/käsityksen miehistä.
Vähän lannistaa joo. Ja näköjään olen unohtanut omista vastauksistani lisätä loppuun ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Ahaa. En tiennyt että on jotain tasojakin olemassa. En ole seksiä kenenkään kanssa harrastanut.
Tietenkään ei ole tasoja. Sähän olet yhtä suosittu miesten keskuudessa kuin joku alusvaatemalli. Vai mitä?
Olisinkin mutta en ole. Enkä voi olla yhtä suosittu kuin alusvaatemalli, ei tällä vartalolla. Sitä paitsi minulle riittäisi se yksi henkilö jonka mielestä olen seksikäs sellaisena kuin olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ja harva mies pystyy nussimaan ylöspäin häpeän takia.
Naisen oma ylöspäin on usein alaspäin, kuten esim. koulutus yms. joutava..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Kutsutaan. Naimiseksi.
Sinkkumies
Häpeäisin naista, joka on ylpeä koulutuksestaan. Myönnän sen. Pohdin vieläkin olisiko muuta..
Sinkkumies
Ei voi jos ei ryhdy rohkeaksi. Ainoa toivosi on tulla löydetyksi. Ehkä joku tulee kotoa hakemaan. Pimpeli-pom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Olisinkin mutta en ole. Enkä voi olla yhtä suosittu kuin alusvaatemalli, ei tällä vartalolla. Sitä paitsi minulle riittäisi se yksi henkilö jonka mielestä olen seksikäs sellaisena kuin olen.
Joka valehtelee parhaiten?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei voi jos ei ryhdy rohkeaksi. Ainoa toivosi on tulla löydetyksi. Ehkä joku tulee kotoa hakemaan. Pimpeli-pom.
Miten sitä sitten tullaan rohkeaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ujot naiset oli sexyjä, silloin kun minäkin olin nuori.
Sinkkumies
Eikös ameriikkalaisissa elokuvissakin se nuori ja ujo nainen ole aina seksipommi kätkettynä lasien taakse ja sitten aijai... kyllä lentää ;)
lasit
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä sitten tullaan rohkeaksi?
Näytellään.
Sinkkumies
Olen ujo ja sosiaalisia tilanteita pelkäävä nainen. Etsin seuraa netin kautta. Pari vuotta kesti niin tärppäsi. Minulla oli silloin totuudenmukaisempi profiili kuin aiemmin, kerroin ujoudestani suoraan, myös nimimerkkini oli vihje luonteestani. Toisella paikkakunnalla asuva mies (nykyisin avomieheni) sattumalta klikkasi profiiliini ja kiinnostui heti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ameriikkalaisissa elokuvissakin se nuori ja ujo nainen ole aina seksipommi kätkettynä lasien taakse ja sitten aijai... kyllä lentää ;)
lasit
Sinkkumies
Eli se nainen joka jää huomaamatta, kunnes häikäisee ulkönäöllään?
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo ja sosiaalisia tilanteita pelkäävä nainen. Etsin seuraa netin kautta. Pari vuotta kesti niin tärppäsi. Minulla oli silloin totuudenmukaisempi profiili kuin aiemmin, kerroin ujoudestani suoraan, myös nimimerkkini oli vihje luonteestani. Toisella paikkakunnalla asuva mies (nykyisin avomieheni) sattumalta klikkasi profiiliini ja kiinnostui heti.
Voisin kokeilla tätä, laittaa maininnan ujoudesta profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lasit
Sinkkumies
Eli se nainen joka jää huomaamatta, kunnes häikäisee ulkönäöllään?
No se on lähinnä huono vitsi ujosta naisesta, johon ujo nainen voi samaistua ja maksaa elokuvalipusta 3 kertaa, sitä tarkoitin.
Sinkkumies
Kaunistautumalla ja sitten vain odotat jossain asuntosi ulkopuolella.
Tämän(kin) ketjun peruteella palstalla päivystää nykyään eniten nuoria puutteessa eläviä miehiä. Vahinko että vertaistuen idea naisille ja äideille paitsi toteutuu harvoin, keskustelua yrittänyt saa todennäköisesti itselleen entistä pahemman mielen/käsityksen miehistä.