Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa Miia Nuutilan hiuksissa on, kun se mainostaa jo toista hiusten lisäravinnetta?

Vierailija
06.02.2017 |

Pitkään jatkunut mainossopimus Priorinin kanssa ei ole varmaankaan jäänyt keneltäkään huomaamatta, mutta nyt Miia mainostaa toista - kotimaista Biorion-hiusravintölisää. Eikö Priorin auta vai miksi tämä vaihto?

Ja mitä vikaa Miian hiuksissa on, kun pitää vuodesta toiseen syödä näitä pillereitä? Onko ravinnossa jotain vikaa? Putoaako hiukset? Kasvaako liian hitaasti? Katkeileeko ne?

Miia, vastaa. Me haluamme vastauksia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ne Miian kiharat ei nyt NIIN ihmeelliset ole että hän sopii mainostaan jo toista tuollaista tuotetta.

Vierailija
2/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen hiusravinnevalmistajia jotka valitsevat mallikseen juuri Miia Nuutilan. Miksi ihmeessä hänet, kun naisia joilla kauniit hiukset voisi myös malliksi valita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä ne Miian kiharat ei nyt NIIN ihmeelliset ole että hän sopii mainostaan jo toista tuollaista tuotetta.

No itselleni ainakin Miian ns. yhden asennon tukka on kauhistus.

Vierailija
4/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luonnonkiharat kuohkeuttaa hiukset. Tottakai mainoksiin halutaan ihmisiä, joilla on jotain mitä tuotteella koitetaan saavuttaa. Miialla tosin hiukset olleet aina samanlaiset varmaan ilman tuotettakin. Kaikki mainokset on huijausta ehkä muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta!

Vierailija
5/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ihan vaan tehä työtään. Voi olla ettei oo kyseisiä valmisteita ees kokeillu.

6/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksutukkainen näyttelijä, joka ei koskaan saanut muita rooleja kuin hiusravinnemainoksissa... noh, taidealat nyt on mitä on. Ehkä sen alan ihmisiä vaan koulutetaan liikaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
7/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme urpoja olette kun luulette noiden näyttelijöiden mainostavat tuotteita, koska itse käyttävät niitä. Näytteleminen on niiden työtä, josta he saavat palkkaa, ihan niinkuin muutkin saavat palkkaa kun tekevät työtänsä.

Vierailija
8/8 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme urpoja olette kun luulette noiden näyttelijöiden mainostavat tuotteita, koska itse käyttävät niitä. Näytteleminen on niiden työtä, josta he saavat palkkaa, ihan niinkuin muutkin saavat palkkaa kun tekevät työtänsä.

Iina Kuustonenkin syö sitä jotain kissan- tai koiranruokaa 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän