Tampere / kivuista+hormoneista ymmärtävää gyneä suositella kellään?
Kärsin kovista kivuista jatkuvasti ja lammaannuttavasta väsymyksestä, huimauksesta ja oksentelusta ovulaation ja kuukautisten aikaan. Tuntuu, että koko keho on sekaisin ja aavistelen hormoneja syyksi. Olisiko suositella tampereella vastaanottoa pitävää yksityislääkäriä, joka osaa oikeasti asiansa?? Hinnalal ei merkistystä. En meinaa kestää enää tätä oloa!
Kommentit (6)
Terveystalon Anna-Maija Antila! Itse käynyt pariin kertaan ja aivan ihana ja oman alansa ehdoton ammattilainen
Voitko kertoa lisää, miten Anttila on perehtynyt nimenomaan gynekologisiin kipuihin?
No sitä en nyt osaa eritellä, mutta minulle jäi hyvä mieli tapaamisen jälkeen ja apua ongelmiini. Ja sukunimi on siis Antila, ei Anttila :)
Sorry että tinkaan, mutta mulla ei ole varaa käydä monella yksityisellä enää, siksi koitan kysellä kokemuksia ja perusteita, etten varaile kalliita vastaanottoaikoja ihan turhaan =)
Eli mihin sait hältä avun ja miten? Itselleäni diagnosoitu adenomyoosi, voimakkaat kuukautiskivut, vaginismi ja vaikea-asteinen vulvodynia. Hormonihoidot eivät sovi, normi särkylääkket ei auta mitään. Kipu jatkuvaa ja yleisolo alkaa olla huono mm oksentelun vuoksi.
Jaa a, sama hakusessa ollut pidemmän aikaan..