Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen ujous johtaa lapsettomuuteen

Vierailija
06.02.2017 |

Aika moni lapsia haluavasta aikusesta jää usein lapsetta sillä vaikea päästä avioliittoon. Jopa hyvähkönnäköiset miehet sekä naiset helposti lannistuvat tai sosiaalisesti ahdistautuvat kun ei olekkaan niin helppo lisääntyä, saada seksiä tai saada suhdetta. Tuntuu että ellet heti teininä näihin huumausaine sekalisääntymis casual seksi laumoihin pääse / liity niin 20-30 vuoden iässä ei ole riittävästi "rohkeutta" seksin ja pariutumisen suhteen.

Ajatuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on ja Suomen valtio kärsii tästä syystä. Ei se haittaa tosin, ihmiskunnan lisääntyminen on muutenkin waste of time.

Vierailija
2/3 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tuttavapiirissä ollenkaan noin. Olen it-alalla, ja suuri osa työkavereistani esimerkiksi on nörttejä, jotka eivät ole nuorena tosiaan olleet kuuminta hottia naisten keskuudessa. Mutta kummasti ne vaan on pariutuneet myöhemmin. Jossain vaiheessa semmoinen turvallinen tavis insinöörimies alkaa monia naisia kiinnostaa, kun tajutaan ettei ne kuumat jännämiehet yleensä olekaan oikein isämateriaalia.

Itse olen jättänyt pariutumatta, mutta ei siksi että se olisi ollut jotenkin vaikeaa. Olen vaan siihen liian erakkoluonne, en halua toista ihmistä arkeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujot ihmiset ei pääse siirtämään geenejä eteenpäin, nykyajan evoluutio. Ujous on heikko piirre nykyaikana