Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluan myydä hopeisen käsikoruni. voinko mennä liikkeeseen kysymään paljonko siitä saa?

Vierailija
06.02.2017 |

otsikossa kysymys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että hopeaa eivät kultasepänliikkeissä osta juuri lainkaan. Kultaahan monet liikkeet ostavat ns. romukultana (halpaan) gramma-hintaan. Laittaisin itse myyntiin vaikka Huutonettiin tai Toriin (tai Faceen, johonkin korukirppisryhmään).

Vierailija
2/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttilainaamo ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan myydä hopeisen käsikoruni. voinko mennä liikkeeseen kysymään paljonko siitä saa?"

Mitäs jos itse käyttäisit hieman järkeä tai meniti kokeilemaan? Tarvitseeko ihan jokaiseen asiaan kysyä vastausta täältä? Uusavuttomuus kunniaan?

Vierailija
4/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin kaiken maailman romukultaa ja -hopeaa ostaviin liikkeisiin ei kannata mennä, niistä saa vaan romumetallin hinnan. Kysy antiikkikaupasta, kuka alueellasi ostaa ja myy vanhoja koruja. Voit saada vähän paremman hinnan.

Vierailija
5/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeasta ei nykypäivänä makseta käytännössä mitään. Googlaa hopen hinta ja punnitse korusi jollain keittiö- tms. vaakalla. Koruista maksetaan ekstraa vain jos se on jotain harvinaista designia. Esim. Kalevalakoruista ei saa kuin joitakin euroja.

Enemmin kannattaa siis yrittää myydä koru Huutonetissä tms.

Vierailija
6/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Bukovski myy vintagekoruja. Olen nähnyt myös jonkun muun vintagekorukaupwn nimen muttei se nyt muistu mieleen. Kysy niistä.

Vierailija
7/7 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän