Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu tänään maanantaina?

Vierailija
06.02.2017 |

Itse imuroin huushollin pikkulasten vierailun jäljiltä, tilasin kampaamoajan ja myös ajan lääkäriiin. Kohta pitää lähteä kauppaan ja suunnitella viikon ruuat. Mitähän se olisi? Makkarakeittoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kummoisia.

Heräsin 11 aikaan, käytin koirat aamulenkillä ja söin aamupalaa.

Kohta voisi alkaa jotain ruokaakin laittelemaan.

Kolmen jälkeen oisi lähtö kouluun, muutama tunti venäjän opiskelua ja siitä sitten yheksän aikaan kaupan kautta saavun kotiin.  

Jos jaksamista riittää niin ehkä illalla teen vielä pari koulujuttua.

Vierailija
2/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys klo 7, lapset ylös. Keskimmäinen kouluun klo 8 ja samaa matkaa itse töihin. 7,5h töitä jonka jälkeen kotiin. Ruokaukauppa ja ruuan laitto, ostan varmaan viikon sapuskat samalla reissulla. Tänään on siinä mielessä harvinainen ilta, että lapsilla ei ole harrastuksia (normisti kaikilla kolmella olisi, nyt kaikilla peruttu erinäisistä syistä).  Jatkan varmaan vkonloppuna kesken jäänyttä pyykin pesua. Ja teen huomisenkin ruuan, koska huomenna kaikilla lapsilla on treenejä ja sen lisäksi on vanhempainilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työviikonvaihteen jälkeinen vapaapäivä.

Olen pessyt pyykkiä, viikannut vaatteita, pyyhkinyt pölyjä, vihermehu odottaa valmistusta ja auringonkukansiemenet multaan pääsyä.

Yhdet verhot tarviin silittää.

Imurointia, kunhan miehen kaveri lähtee.

Sauvalenkille lähtöä suunnittelen tässä myös. On niin hieno aurinkoinen pakkaspäivä.

Vierailija
4/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen viiden aikaan avantouintiin.

Vierailija
5/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkuhommia

Vierailija
6/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mulla on aamuvuoro (teen kolmivuorotyötä, etänä kotona). Mies vei aamulla lapsen hoitoon samalla kun lähti itse töihin.  Olin klo 12 mennessä hoitanut työpanokseni tältä päivältä, mutta teen vielä kolmeen asti rauhassa töitä. Imuroin äsken, tiskikone pyörii ja vähän järjestelin tavaroita. 

Lähden kolmelta hakemaan lasta hoidossa. Tullaan kotiin ja sitten mies tulee hakemaan meidät ja lähdetään ruokakauppaan. 

Ruokakaupassa käynnin jälkeen, likapyykkien pesua, ruoan laittoa jne. Sitten lapsi nukkumaan ja itse pääsee sohvalle katsomaan jotain telkkarista. 

Vierailija
7/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallipallo jäi kotiin niin en nyt mene varmaksi mitään sanomaan.

Vierailija
8/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kotiin 15.30, sitten syön ja joskus illalla menen jätemäen portaisiin treenaamaan, ehkä saunaan sen jälkeen. Muu aika tietokoneella surffailua.

Vierailija
9/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin poistattamassa viisaudenhampaan. Nyt olen ihan rauhassa ja käymme kaupassa kun mies pääsee töistä.

Vierailija
10/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkailen tässä samalla työmatkaa varten, huomenna lähtö ja su takaisin. Kohta teen 2 pvän ruuan perheelle, loppuviikon saavat sulatella pakkasesta valmiita ruokia:)

Nautin kun aurinko paistaa suoraan silmiin

Vierailija
11/11 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla klo 7, laitoin lapset kouluun, kaks meni 8:aan, yks yhdeksään. Aamusta siistin keittiön ja laitoin pyykkikoneen pyörimään, lasten sängyistä vuodevaatteet ulos. Rupesin vielä uudelleen nukkuu ja heräsin 11, join aamukahvit, pitkä lenkki koiran kanssa. Kohta alan tekee päivällistä, chillailua, läksyjen kuuntelua ja tarkastelua. Yöksi töihin