Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippikoulun vanhempainvartti?

Vierailija
06.02.2017 |

Mun lapsi menee riparille talvilomalla.
Jokunen viikko sitten oli riparilaisten vanhempainilta ja siellä korostettiin kovasti, ettei rippikoulu ole vain lapsen juttu vaan koko perheen asia.

Vanhempainillassa sovittiin myös vanhempainvartti ajat.
Olen ihan ihmeissäni tästä, kauanko tämä on ollut tällaista, että vanhemmatkin hyppää monessa tapaamisessa? Mistä siellä vartissa puhutaan? Perheen uskonnollisuudesta vai mistä? Oletteko te olleet tällaisessa seurakunnan vanhempainvartissa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ollut vartteja viime kesänä (JKL). Joku kirkonmeno oli jossa pappi ja nuorisotyöntekijät kertoivat säännöistä. Eikä leirilläkään ollut ns vierailupäivää. Tai sitten junnu ei meitä sinne halunnut :D

Vierailija
22/23 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen vartti olis aika jees jos leirin työntekijät ovat minulle tuntemattomat. Onhan se kiva vähän tutustua ennen kuin laittaa lapsensa heidän matkaan. Ja sama toisin päin, leirin työntekijöille on arvokasta tuntea vähän nuorten taustoja, jos on jotakin mistä haluaa kertoa vartissa tiedoksi työntekijöille, niin just hyvä tilaisuus.

Enpä usko että vanhempainvartissa on yhtään mitään epäilyttävää tai että sen tarkoitus olisi ujuttaa mitään lonkeroita yhtään mihinkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä miksi minut ja poikani on kastettu ortodoksi uskoon. 

Ei rippikoulua ja kirkkohäät saa silti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi