Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teemun perheelle tuli paha mieli parodiavideosta. Eikö tule paha mieli kun lööpeissä on heidän seksielämänsä?

Vierailija
06.02.2017 |

Itse ilmeisesti avautuneet asiasta. Ei mulla muuta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Selänteet ovat noin epävarmoja, että kertovat intiimielämästään julkisuuteen? En usko kovinkaan monen haluavan tietää kuinka he...

Vierailija
2/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eihän siinä mitään, että seksielämää valotetaan kaikelle kansalle, kunhan Teemu esiintyy tarinassa ylivoimaisena voimakyrpänä, joka tunkeutuu vaimonsa pimpsaan milloin tykkää. Jos vaimo kieltäytyy niin Teemu tunkeutuu vieraaseen pimpsaan.

Kyllä Teemu on hieno mies! Koko jääkiekkokansan esikuva. Väkisin vaimoonsa tunkeutuva tosimies, joka käy vieraissa milloin tykkää ilman, että vaimolla on asiaan mitään sanomista.

Ei taida Teemua paljon perheenjäsenten mielipiteet kiinnostaa, kunhan itse pääsee olemaan mahtikukkona tunkiolla ilman ärsyttäviä soraääni tai pilkkahuutoja.

Mitä enemmän tuosta miehestä "paljastuu" asioita, sitä ällöttävämpi hän on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse enää miettiä ovatko ja olivatko ne kaikki huhut Teemun pettämisistä totta vai ei. Missä Sirpan itsekunnioitus?

Vierailija
4/4 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu haluu että siitä kerrotaan totuuksia. Jos hän on panomies, siitä saa puhua. Jos hän ei ole viinamäen mies niin sellaisista ei sitten puhuta!