Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteissa olet kaivannut apua autoiluun?

06.02.2017 |

Onko yleisesti niin, että naiset ei tiedä autojen tekniikasta tai sen ylläpitoon liittyvistä asioista juuri mitään?
Esimerkiksi miten lisään lasinpesunestettä, entä rengaspaineiden tarkastus, katsastus..

Marko Lampinen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että kaikki miehet osaavat korjata autoja?

Vierailija
2/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo sen verran vanha ämmä, että jo isä on opettanut perusasiat ihan tankkauksesta öljynvaihtoon, jne. Sanoi silloin aikoinaan, että jos meinaat auton omistaa nämä asiat pitää osata. Nykyään toki jo huollatan auton ja katsastutan auton samalla käynnillä. Renkaat vaihdan edelleen itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen autoilija nuo lasinpesunesteet osaa lisätä, öljyt tarkistaa ja renkaat vaihtaa. Normiseikkoja, nuo opitaan jo autokoulun aikana.

Vierailija
4/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen autoilija nuo lasinpesunesteet osaa lisätä, öljyt tarkistaa ja renkaat vaihtaa. Normiseikkoja, nuo opitaan jo autokoulun aikana.

You wish... aika iso osa ei osaa edes vilkkua käyttää...

Vierailija
5/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu siirsi kerran kaksi autoa toiseen kaupunkiin ajamalla ensin yhden auton 500 metriä kohti määränpäätä, palasi kävellen hakemaan toisen, jonka ajoi 500 metriä tätä ensimmäistä autoa kauemmaksi, sitten palasi kävellen hakemaan taaempana olevaa autoa ja ajoi sen edelleen 500 metriä kauemmaksi kuin edempänä ollut auto. Näin hän sai hoidettua autojen siirron ilman apua ja sai samalla liikuntaa.

Vierailija
6/6 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä autojen tekniikasta ja ylläpidosta juuri mitään. Renkaat osaan vaihtaa ja paineet tarkistaa.

Olen mies. En ole koskaan omistanut autoa.