Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä vois käydä tiiviskurssin
17.03.2006 |
että voisi ohjata jumppia esim. naisvoimistelijoissa? Onko joku urheiluopisto missä voisi esim. viikonloppukurssin käydä ja olisi sen jälkeen " pätevä" pitämään jumppatunteja??? Itse käyn muutaman kerran viikossa ohjatuissa jumpissa ja tuntuu, ettei sielläkään jokainen ohjaaja ole ihan huippupäästä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
TÄYTYY TOSIAAN KYSELLÄ VAIKKA SEUROISTA SUORAAN, KIINNOSTAISI VETÄÄ, KUN KERRAN ITSEKIN KÄYN NIISSÄ.