Miten hennottelisin miestä?
Olemme seurustelleet muutaman vuoden etäsuhteessa ja ensi viikonloppuna lähdemme yhdessä kylpylään. Mitä kivaa keksisin millä miestä hemmottelisin? Hän kun ostaa aina välillä suklaata, kuohuviiniä ym. niin mitä ihmettä miehelle voisi keksiä hemmotteluksi?
Kommentit (10)
No on se, mutta eiköhän tuonne reissuun tuo taas molempia, joten ihan samoja en viitsisi ostaa :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies on myös tykännyt juoda kuohuviiniä ja syödä suklaata, niin toimii myös varmasti hänelle =)
Naiset usein ostavat miehilleen koruja, tuoksuja ja vaatteita, koska pitävät niistä itse. Kun mies on ymmärtänyt ostaa naiselle sitä, mitä nimenomaan nainen haluaa, niin naisellinen oletus on, että mies pitää siitä itse.
Kertokaa naiset, että tämä on vain vitsi, ettei mene kokonaan usko ymmärrykseenne.
Toteuta miehen pervoimmatkin seksifantasiat, osta 8-pack olutta ja menkää ulos syömään, mutta sinä maksat tällä kertaa :)
Hah, ne ei oo kovin pervoja ja ne on jo toteutettu. Ja siitä kummallinen mies ettei juuri juo olutta eikä syö makkaraa/ lihaa, kalaa kylläkin. Ruuanlaitto on ollut tapani hemmotella, mutta tuolla se ei oikein onnistu :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Hah, ne ei oo kovin pervoja ja ne on jo toteutettu. Ja siitä kummallinen mies ettei juuri juo olutta eikä syö makkaraa/ lihaa, kalaa kylläkin. Ruuanlaitto on ollut tapani hemmotella, mutta tuolla se ei oikein onnistu :D
ap
Hih hih, mikä sitten onnistuu?
Et ole yhtää viitsinyt nähdä vaivaa ja tutustunut mieheen mikä olisi hänelle se juttu, josta olisi otettu?!
Menkää aviomiehenne kanssa hienoon ravintolaan syömään (50/50 maksut) mutta jälkiruuan aikana käytä sanoja "mun jälkiruuan aika" ja mene pöydän alla ja anna hänelle aivoja räjäyttävä suikkari. Tämä toimisi minulle :)
Strap on ja peppuun vaan. Raiskaa hänet, vaikka kuinka kiukuttelisi että ei ei niin se tarkoittaa vain kyllä kyllä.
Anna sille kunnon iso hieronta, penishieronta nimittäin.
Hennattelisit? No anna vaikka jaananmaitoa.
Jos se mies on myös tykännyt juoda kuohuviiniä ja syödä suklaata, niin toimii myös varmasti hänelle =)