Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita koira-vauvakuumetta potevia?Gordoninsetteristä kokemuksia..

Vierailija
17.03.2006 |

Meillä lapset nyt 3v. ja 6kk sekä perheessä jo yksi hauveli, mut koiravauvakuume iski!Gordoninsetterin pentua mieli tekisi ,apuva..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki setterit (englannin ja gordonin) jotka tiedän, on ihan älyttömiä häseltäjiä! Sekoja suorastaan.

Vierailija
2/4 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koira on kyllä melkoinen säheltäjä, on nyt n. 2-v. ja vasta nyt alkaa vähän " aikuistua" . En tiedä minkä verran sinulla on kokemusta isoista metsästyskoirista mutta voisin kyllä helpompiakin rotuja harkita. Muistathan, että gordoni on oikeesti metsästyskoira ja aika voimakasviettinen; esim. metsässä tai kotipihalla irti pitäminen ei monesti onnistu. Lisäksi setterit aika itsepäisiä jurrikoita, joilla ei juuri miellyttämisen halua ole, koulutettavuus ei ole helpoimmasta päästä. Monet kasvattajat myyvät pentuja vain metsästystä harrastaviin koteihin juuri siitä syystä, että koirista tulee herkästi " seurakoirina" pidettyinä ongelmakoiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia kokemuksia. Meillä oli Gordon käyttölinjainen. Ekat kaksi vuotta meni aikuistumiseen, mutta äärettömän kiltti koira joka oli sisälle lähes huomaamaton. Pihalla virtaa riitti ja syksyllä pääsi metsälle. Tosi rauhallinen, eikä hötkyillyt kyllä. On näissä luonne erojakin. 

Vierailija
4/4 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole, mutta minulla on sankkeri, jonka sain beniniläismieheltä, kenen kanssa olin yhdynnässä kuukausi sitten.