Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan 45 v pariskunta eikä meillä ole kesämökkiä

Vierailija
05.02.2017 |

Eikä rahaa hankkia sellaista. Löytyykö muita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla rahaa käteisenä laittaa. Mä olen 35v ja mulla mökki. Mut se riippuu mihin kukakin haluaa rahansa laittaa. Mulle mökki ja meri on elämä, en tiedä miksi haluisin muuten elää. No ehkä se olis ok et koti meren rannalla.

Mut mul ei sit taas ole uutta autoa, kalliita vaatteita. En paljoa matkusta. Mökki, meri ja se rauha on mun juttu. Sulla joku muu.

Vierailija
2/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mökkiä, ikää saman verran. Omistusasunnosta on vielä velkaa. Mökkiä emme edes halua, jos perintönä tulee, menee heti myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole, omakotiasujina ei olla kaivattu toista kiinteistöä huoleksemme. 

Vierailija
4/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 45 ja 43-vuotiaita eikä meilläkään ole mökkiä. Lähisuvussakaan ei ole, joten ollaan vuokrattu mieluisia mökkejä silloin tällöin.

Ei ole varaa ostaa mökkiä meilläkään. Ehkä 10 vuoden päästä..

Vierailija
5/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt puhu mökistä. Hirvee ikävä sinne jo.

Vierailija
6/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiä en huolisi edes ilmaiseksi, joten ei harmita tippaakaan sellaisen puute. Emme myöskääm vieraile toisten mökeillä.

Vierailija
7/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saman ikäisi, mutta rahaa olisi. Halua sen sijaan ei yhtään. Eikös tuo mökkeily ole eläkeläisten juttuja. Itse ainakin ennemmin matkustellaan. Lapsetkin on vielä pieniä.

Vierailija
8/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 50+ pariskunta, eikä haluta mökkiä, vaikka varaa olisi ostaa. Vuokrataan huvila Suomestaå, jos huvittaa tai matkustellaan muutenkin pitkin maailmaa.

Vierailija
9/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peritty mökki on, mutta en ole mökkeilystä yhtään kiinnostunut. Ei tule käytyä.

Vierailija
10/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintömökki on myyty eikä uutta mökkiä hankita riesaksi. Ihan turha maksaa paikasta jonka käyttö jää vähälle.

Vierailija
11/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme vähän ap. nuorempia. Lapset jo niin isoja, että eivät juuri mökille lähde tällä hetkellä. Mökillä on siis mukavaa olla ihan rauhassa hetkisen työn vastapainoksi . Vietetään aika usein aikaa mökillä, mutta myös matkustamme melko paljon.

Vierailija
12/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai luule että tuo on harvinaista? Joillakin menee kaikki rahat turhuuksiin ennen tilipäivää.

Vierailija
13/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole, vaikka olemme saman ikäisiä ja rahaa olisi ostaa vaikka heti. Emme ole mökki-ihmisiä ja äidilläni on mökki, jota voimme käyttää niin paljon kuin mielimme.

Vierailija
14/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mökillä joka viikonloppu huhtikuusta joulukuun alkuun. Kesällä pidempiä aikoja. Mökki uusi ja omakotitalomaiset jutut siellä. Se on vaan mun juttu. Mitä muut teette viikonloppuisin? Nää talviviikonloput älyttömän tylsiä. Putousta ja urheilua sitten vaan.

Vierailija
15/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn mökillä joka viikonloppu huhtikuusta joulukuun alkuun. Kesällä pidempiä aikoja. Mökki uusi ja omakotitalomaiset jutut siellä. Se on vaan mun juttu. Mitä muut teette viikonloppuisin? Nää talviviikonloput älyttömän tylsiä. Putousta ja urheilua sitten vaan.

Minä opiskelen, luen. Lapsen kanssa käydään eri paikoissa. Ehkä ulkona syödään, viiniä. Kuka hullu keski-ikäinen katsoo jotain dementikko-putousta?

Vierailija
16/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Mutta kun muistelee miten kylmiä ja sateisia viime kesät ovat olleet niin ei ole kyllä mökkielämä tullut mieleenkään. Suomi on tuhansien järvien maa mutta ikävä vain ne ovat yleensä vuodessa vain pari viikkoa niin lämpimiä että voi mennä uimaan ilman saunaa mielikseen.

Vierailija
17/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sen sijaan oli mökki jo 19v pariskuntana. Ja omakotitalo. Perintönä molemmat, ei muita perijöitä. Ei olla koskaan matkustelu niin kuin suunnilleen kaikki muut parikymppisenä tekee, vaan vietetty lomat siellä pahuksen mökillä kuin ne eläkeläiset. :D

Vierailija
18/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin aikoinaan kesämökki, neljä vuotta sitä jaksettiin harrastaa ja sitten tuli stoppi. Koko ajan oli jotain venkulan vinkulaa ja uusia säädöksiä, hyi helvetti niitä ötököitä ja luontoa. Meni mökki myyntiin ja muutettiin omakotitalosta kerrostaloon.

44 v ja onnellinen ilman mökkiä.

Vierailija
19/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mutta kun muistelee miten kylmiä ja sateisia viime kesät ovat olleet niin ei ole kyllä mökkielämä tullut mieleenkään. Suomi on tuhansien järvien maa mutta ikävä vain ne ovat yleensä vuodessa vain pari viikkoa niin lämpimiä että voi mennä uimaan ilman saunaa mielikseen.

Sitä vartenhan se mökki saunoineen pitäisi ollakin. Että uskaltaisi uimaan!

Vierailija
20/33 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä rahaa hankkia sellaista. Löytyykö muita?

Oletatko että kaikki ees haluais vaikka rahaa oiskin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi