Mitä alushousuja käytät urheilutrikoiden kanssa?
Mitä malleja käytät urheilutrikoiden kanssa ja miksi kyseisiä? Ikäsi ja alkkareiden koko?
Kommentit (25)
Mene pervo muualle runkkaamaan. Voisitko vaikka ostaa kaupasta itsellesi stringit ja runkkailla niille ihan hiljaa itseksesi?
Käytän salihousuja jotka eivät ole kiinni pepussa.
Monet tunnistaa jo ap:n ja aattelee joksikin pervoksi, mutta ap:n ei kannata lopettaa säännöllisiä gallupeitaan, koska aina löytyy auliisti kysymykseen vastaavia uusia palstalaisia.
Käytän tummansinisiä villahousuja, joissa on vihreällä langalla ommellut reunat. Koko on 130 cm, mutta kyllä ne mulle vielä mahtuu. Ikä 44.
Voisiko joku lähettää aloittajalle salipikkarinsa?
Annan ison ja kookkaan sykkiväni lenkin heilua kiihoittuvana trikoissani.
Minulla ei ole urheilutrikoita, vaan pelkkiiä housuja (eli paksumpaa kangasta josta ei näy läpi eikä edes pyllyn muoto selvästi. Minulla ei ole tarvetta esitellä pyllyä.). Pikkareita löytyy S-koosta 42-kokoon. 42-pikkarit on tosi pientä mallia ja kangas joustaa vain vähän. Yleensä minulla paljon joustavat pikkarit ovat S tai 36. Hieman vähemmän joustavat M tai 38-40. Riippuu kankaasta ja mallista.
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole urheilutrikoita, vaan pelkkiiä housuja (eli paksumpaa kangasta josta ei näy läpi eikä edes pyllyn muoto selvästi. Minulla ei ole tarvetta esitellä pyllyä.). Pikkareita löytyy S-koosta 42-kokoon. 42-pikkarit on tosi pientä mallia ja kangas joustaa vain vähän. Yleensä minulla paljon joustavat pikkarit ovat S tai 36. Hieman vähemmän joustavat M tai 38-40. Riippuu kankaasta ja mallista.
Ole hyvä.
Miksi käytät 36 ja 42 koon alkkareita? Kummat sopivimmat?
Sniffaaja kirjoitti:
Voisiko joku lähettää aloittajalle salipikkarinsa?
Mielellään otan hikiset/ märät Stringit vastaan. Ap
Vielä tarkentava kysymys: imeytyykö pikkarinne pakara/haaroväliin syvälle. Tuoksuvatko voimakkaalle treenin jälkeen? Kuvailkaa tuoksua muutamalla sanalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vielä tarkentava kysymys: imeytyykö pikkarinne pakara/haaroväliin syvälle. Tuoksuvatko voimakkaalle treenin jälkeen? Kuvailkaa tuoksua muutamalla sanalla.
Ap
Kertokaa enemmän naiset tästä jutusta.....
...... ( Y )....... Olisiko STRINGIT :)
Mene nyt pikkarihirmu nuuhkimaan niitä omia boksereitas