Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras krapulamättö?

Vierailija
05.02.2017 |

Miten on.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantera.

Vierailija
2/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse tehdyt makkaraperunat, tai oikeastaan pyttäri, mutta ranskalaisilla. Eli itse teen ranskalaiset alusta asti. Makkaraa en toki itse tee. Eli kuorin ja viipaloin perunat ja paistan ne oikeaoppisesti upporasvassa ja puolivälissä paistoa heitän mukaan makkarat. Siinä sivussa paistan munan ja läjän sipulia paistinpannulla. Kylkeen vielä läjä suolakurkkua, tai kurkkusalaattia ja tottakai reipas töräys ketsuppia ja sinappia ja maailman paras krapulamättö on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse tehdyt makkaraperunat, tai oikeastaan pyttäri, mutta ranskalaisilla. Eli itse teen ranskalaiset alusta asti. Makkaraa en toki itse tee. Eli kuorin ja viipaloin perunat ja paistan ne oikeaoppisesti upporasvassa ja puolivälissä paistoa heitän mukaan makkarat. Siinä sivussa paistan munan ja läjän sipulia paistinpannulla. Kylkeen vielä läjä suolakurkkua, tai kurkkusalaattia ja tottakai reipas töräys ketsuppia ja sinappia ja maailman paras krapulamättö on valmis.

Siis raspissa teet tuon kaiken? Minä pystyn just ja just näpyttelemään koneella pizzatilauksen ja sen hakeminen ovelta on tuskaa. 

Vierailija
4/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Sun kanssasi olisi ihanaa olla kankkusessa. :)

Vierailija
5/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsiä ja dippiä. Mikään ei voita niitä.

Vierailija
6/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis raspissa teet tuon kaiken? Minä pystyn just ja just näpyttelemään koneella pizzatilauksen ja sen hakeminen ovelta on tuskaa. 

Juu, eihän se kauaa vie. Rasvakeittimessä on rasvat valmiina. Ei muuta kun napista keitin päälle ja sillä aikaa pilkon perunat, makkarat ja sipulin. Tokihan siinä päässä jyskyttää, mutta kun tietää, että saa sen jälkeen maailman parasta mättöä niin se auttaa sen 10-15 minuuttia jaksamaan. En kuitenkaan krapulassa pysty syömään mitä tahansa ja asun maalla, joten kaikenmaailman tilausmätöt on poissuljettu vaihtoehto.

Vierailija
7/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkuiltaan asti yleensä niin huono-olo että juuri ja juuri saan limsaa alas.

Sitten kun se helpottaa iskee jumalaton nälkä. Saatan syödä ihan törkeästi.

Pitsa on ihan paras. Ja siihen paljon juustoa.

Vierailija
8/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpukka-kalanpääkeitto kiinalaisittain sekä savujuustosmetanasilmä

Vierailija
9/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvis Mc Feast ateria raneilla ja cociksella autokaistalta kuskin avustamana

Vierailija
10/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alkuiltaan asti yleensä niin huono-olo että juuri ja juuri saan limsaa alas.

Sitten kun se helpottaa iskee jumalaton nälkä. Saatan syödä ihan törkeästi.

Pitsa on ihan paras. Ja siihen paljon juustoa.

Juu sama vika rahikaisella, eli enhän minäkään krapulamättöäni heti aamusta ala naamaani tunkemaan. Itseasiassa en pysty heti aamusta kyllä limuakaan juomaan, se on aivan liian makeaa krapulaani. Kyllä mä ihan iltapäivään asti menen pelkällä vissylinjalla. Sen jälkeen vasta pystyn edes ajattelemaan syömähommia ja sitten alkuillasta mätetäänkin menemään oikein huolella. Ja kun on suolaset vedetty niin sen jälkeen makeeta perään ja sen jälkeen taas suolasta jne.

t: kakkos- ja kutosviestin makkaraperunamies

Vierailija
11/23 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on hoidossa ja saa viettää oikein perinteisen krapulapäivän: ekaksi aamulla kourallinen sipsiä ja pari karkkia, että saa verensokerin nousemaan. Sitten pizzaa ja raikasta salaattia, sipsiä, karkkia, ehkä myös jätskiä. Kaikki kotona nautittuina. Pizza on siitä hyvä, että sitä voi syödä just niin paljon kuin jaksaa ja lämmittää sitten jämäsliceja pitkin päivää. Mä en pysty krapulassakaan syömään kerralla mitään hirveitä määriä, joten buffetit menee hukkaan. 

Jos taas lapset on kotona, krapulapäivä alkaa miehen tekemällä aamupalalla, yleensä leipää ja kananmunia ja jatkuu tavallisella kotiruualla. Jotain herkkuja jälkkäriksi. 

Vierailija
12/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa paskaani syön

Vierailija
13/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza. Mulle oikeastaan ei ikinä tule kankkusta kylläkään, mutta onpahan tekosyy mennä pizzalle ja ottaa vielä seuraavanakin päivänä pari juomaa. 

Vierailija
14/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizza. Mulle oikeastaan ei ikinä tule kankkusta kylläkään, mutta onpahan tekosyy mennä pizzalle ja ottaa vielä seuraavanakin päivänä pari juomaa. 

...tänäänkin siis ollaan menossa, parmankinkku-pesto-mozzarellan taidan silpaista. 

Vierailija
15/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo päivittäin niin ei ole krapulaa.

Vierailija
16/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkarakastike ja perunamuusi. Jos ei ole kovin kauhea kankkunen, niin kylkeen vielä tusina keitettyjä herneitä ruokaympyrää täyttämään.

Vierailija
17/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavilohileipä ja kuppi kahvia on hyvä startti darra heräämisen jälkeen. Sillä saa koneen käyntiin. Kannattaa syödä vaikkei oikein maistuisikaan, heti olo helpottuu

Nykyään niitä darroja tulee onneksi hankittua enemmän harvemmin, mutta all-time favorite oli kebab-pizza: kebab, tomaatti, sipuli ja jalapeno. 

Vierailija
18/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa olen kirjoittanut, että hapankaali ja hapankaalimehu ovat parasta. Ette kuitenkaan usko eikä teillä ole hapankaalia edes kotona säilykepurkeissa. Kannattaisia olla jos on taipuvainen krapulalle.

Vierailija
19/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta, paskaa ja perssuolen kappaleita 

Vierailija
20/23 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kaavan mukaisiin tärinöihin ensin varovasti hapankurkkujen lientä, ehkä puolikas kurkkukin. Parin tunnin päästä kylmää vihanneskeittoa vaikkapa gazpachoa ja vähän valkoviiniä loivennukseen. Siitä pari tuntia niin kaikki uppoaa alas.