Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen takia mies haluaisi ottaa vaimonsa sukunimen, en ymmärä?

Vierailija
05.02.2017 |

Eikös naiset nimenomaan ota miehen sukunimet, tuntuu jotenkin luonnottomalta jos mies ottaa naisensa nimen? Ollaan miehen kanssa puhuttu naimisiin menosta ja mies on sanonut haluavansa minun sukunimeni, koska se on hänen mielestään muka kauniimpi ja harvinaisempi. Itse en koe olevani naimisissa kunnolla jos mies ottaisi minun nimeni. Olen aina halunnut ottaa miehen nimen avioituessani enkä nyt oikein tiedä mitä ajatella..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, yritä ensi kerralla vähän enemmän.

Vierailija
2/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö

Vierailija
4/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä voi olla rikosrekisteri. mies haluaa aloittaa elämän puhtaalta pöyttältä, ottamalla uuden sukunimen.

Vierailija
5/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä voi olla rikosrekisteri. mies haluaa aloittaa elämän puhtaalta pöyttältä, ottamalla uuden sukunimen.

Vierailija
6/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on luonnotonta? Tämä "perinne" on tuskin paria sataa vuotta vanha ja silloinkin lähinnä paremman väen trendioikkuilua.

"Aluksi muodin omaksuivat aateliset, sittemmin tapa levisi myös muiden säätyläisten pariin. Itäsuomalaiseen talonpoikaistraditioon oli puolestaan kuulunut vuosisatoja se, että nainen pitää avioliitossa oman sukunimensä mutta lapset saavat isän sukunimen."

http://yle.fi/uutiset/3-5878386

Vierailija
7/7 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niin, että mies ottaa sinun nimesi ja sinä otat miehesi nimen. Vaihdatte lennossa. Kumpikin saa haluamansa. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä