Mielestäni naisen ei tulisi pierrä miehen seurassa
Olenko ihan väärässä? Tyttöystäväni päräyttelee persettään eikä ole moksiskaan vaikka olen maininnut hänelle kuinka epänaisellista se on.
-Mies25
Kommentit (23)
Piereskeletkö itse naisesi seurassa? Yhtä ällöttävää se on mieheltäkin...
Ei sovi kummallekaan sukupuolelle julkisesti piereskely. Vahingolle tietty ei voi mitään.
Minusta kenenkään ei pitäisi pierrä toisen ihmisen lähellä, sukupuoli ei vaikuta asiaan.
Kummankaan ei pitäisi. Ällöttää kaikki avoimesti paukuttelevat henkilöt sukupuolesta riippumatta.
Hyvä se on että pieree. Jos lakkaa pieremästä sillä on jotakin muutakin salattavaa.
M
No voi hirveetä..Pistä sinäkin vaan korkki perseeseesi,niin saat hyvät korkkipyssyn.
Vierailija kirjoitti:
Pierrä?
Piereä?
Pieriä?
Muistattekl 80-luvulta Pierre Robert -merkkisen kosmetiikkasarjan?
Spermapierut anaaliseksin jälkeen ovat sallittuja :)
Istun taikka kävelen, pylly päästää sävelen!
N25
Vierailija kirjoitti:
N25
*Takapyypyy*
Kohta ap saa selville että tyttöystävänsä myös kakkii. Järkytys tulee olemaan suuri.
Vierailija kirjoitti:
N25
Hoho, en ole kuullut tällaisia runollisia viisauksia sen jälkeen kun mummini kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ihan väärässä? Tyttöystäväni päräyttelee persettään eikä ole moksiskaan vaikka olen maininnut hänelle kuinka epänaisellista se on.
-Mies25
On täysin käsittämätöntä että vielä vuonna 2017 joukossamme liikkuu ihmisiä jotka arvottavat naisen vähemmän arvokkaaksi kuin miehen.Edes vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies25
On täysin käsittämätöntä että vielä vuonna 2017 joukossamme liikkuu ihmisiä jotka arvottavat naisen vähemmän arvokkaaksi kuin miehen.Edes vitsinä.
Päin vastoin. Olento joka ei edes piereskele vertaantuu johonkin jumalalliseen.
Vierailija kirjoitti:
Muistattekl 80-luvulta Pierre Robert -merkkisen kosmetiikkasarjan?
Entäs hurmuri Jean-Pierre Kusela?
se on samanlainen etikettisääntö kuin että miehen ei pidä lyödä naista.
Anna muijan pöristä. Hyväähän se vaan tekee. :D