Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että oikealla naisella kuuluu aina olla korvakorut

Vierailija
05.02.2017 |

Minulla ei ole. En ole koskaan osannut käyttää koruja, ne jotenkin ahdistavat. En nyt sitten ilmeisesti ole oikea nainen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin päin naamaa tuollaiselle miehelle. Mulla ei ole edes reikiä koruille, eikä myöskään tule. Ear cuff koruja käytän välillä, mutta niitäkin aika harvoin.

Vierailija
2/3 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kai tämä nyt on joku provo vaiko ihan tosissaan joku mies edes miettii jotain tällaista!? :D joo löytyy korvikset ja 2 x rustokorukin vielä eli olen sitten joku supernainen. En nyt kyllä tiennyt, että joku mies oikeasti pitäisi tuollaisia asioita jonain naiseuden merkkeinä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sanoi meille tytöille että tytöillä pitää aina olla pitkät hiukset ja äiti oli samaa mieltä.

Ei edelleenkään tulisi mieleenkään leikata pitkiä hiuksiani, minusta isä oli oikeassa ja meillä aikuisilla tyttärillä on kaikilla pitkät hiukset vielä tänäkin päivänä.

En kokenut sitä sortona tai rajoituksena, mutta luultavasti enemmistö palstan naisista kokee sen sovinistisena ja sortavana. Isä rakasti meitä ja halusi kaikkein parasta meille, ja hän muisti aina kehua ptikiä hiuksiamme. Vielä tänäänkin kuulee kehuja miehiltä, joten en voi muuta kuin kiittää isääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme