Onko Arttu Lindeman mielestäsi komea?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain kuulla hänestä tyttäreni (11v) kautta. On kuulemma tyttäreni ikäisten suosiossa.
Ap
Jonkin sortin uusi Robinko?
Mäkin kuvittelin että joku uus Robin on tullut, ku kuulin että on nuorten tyttöjen ihannoima. Piti googlettaa ja tutustua, mut joo-o, ei kyllä ole Robinille vastusta missään mielessä :D
Ymmärtäisiä et jos ois komea tai fiksu tai hyvä laulamaan, mut musta tuntuu että tämä ei oikein ole mitään näistä.
Mikähän se juttu sitten oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain kuulla hänestä tyttäreni (11v) kautta. On kuulemma tyttäreni ikäisten suosiossa.
Ap
Mäkin kuvittelin että joku uus Robin on tullut, ku kuulin että on nuorten tyttöjen ihannoima. Piti googlettaa ja tutustua, mut joo-o, ei kyllä ole Robinille vastusta missään mielessä :D
Ymmärtäisiä et jos ois komea tai fiksu tai hyvä laulamaan, mut musta tuntuu että tämä ei oikein ole mitään näistä.
On suosittu koska sillä LÄIKKYY!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan ikäisekseen iso giguli.
Mua vähä kuvottaa ajatella jos jotku 11-13 vuotiaat oikeesti kuolaa 20 vuotiastanuorta miestä :/
Mut niinhän se on aina menny, harvoin on oman ikäsiä fanituksen kohteita nuin nuorilla...
Musta se on tosi ruma.
Sori nyt vaan mutta niin se vaan on...
Vierailija kirjoitti:
Mua vähä kuvottaa ajatella jos jotku 11-13 vuotiaat oikeesti kuolaa 20 vuotiastanuorta miestä :/
Mut niinhän se on aina menny, harvoin on oman ikäsiä fanituksen kohteita nuin nuorilla...
Enemmän olisin huolissaan et mitä nämä "idolit" opettaa nuoremmilleen. Jos oikeesti laulaa viinasta yms. Eikä miltään fiksuuden perikuvalta vaikuta muutenkaan.
Ite muistan vain lähinnä Emma gaalassa pelleilyn.
Joo, kyllä toivoisin omien lastenikin tulevaisuudessa fanittavan vaikka sitä Robinia.
Oon miettinyt tuota pöhöttymisjuttua. Oisko sama syy kuin nikke ankaralla..
Helvetin komea ja osaa pukeutua hyvin tyylikkäästi!
Katsoin jonkun Artun youtubevideon, missä se teki ruokaa ja leipoi jotain sämpylöitä. Tällä videolla Arttu oli mun mielestä seksikäs. Parkkali oli samalla videolla ja se oli ihan pihalla.
Ehkä se on niin, että kokkaava mies on aina seksikäs :)
Komea näky trendikäs komistus!kaikki ei osaa pukeutua nyt viellä hoikistunut söpö!
Arttu Lindeman yksinkeskustelija voi poistua..ketään ei kiinnosta.
Hirveän näköinen. Aivan alkoholistin naama, miksi noin ruman näköistä pitää päästää televisioon.
Ihan perus tallaajan näköinen, en tunnistaisi jos kadulla tulisi vastaan.
Voi hirvitys, just tv 1llä. Aika kusipään oloinen.