Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sua nyt ei vaan isketä, niinku normi muijia."

Vierailija
05.02.2017 |

"Oot tosi erikoisen näkönen."

"Mitäs tommonen nuori likka täällä tekee? En tiennykkää, että nuoret tämmöstä musiikkia kuuntelee, hehe."

Kaikki miehiltä saamiani kommentteja ja olen niistä aika hämmentynyt välillä.

Tuo otsikossa oleva on kyllä minun suosikki. En tiedä mitä sillä tarkoitettiin, mutta ehkä sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että olin lapsena poikatyttö ja nyt "naisen roolin" omaksuminen on jotenkin hirveän vaikeaa. Olen tottunut siihen, että miehetkin on minulle vaan kavereita, eikä mitään muuta. Iskuyritykset siksi tuntuu vähän vierailta.

Kertokaas teille heitettyjä kommentteja naiset, miehet ja kolmannet sukupuolet :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on tosi terävä nenä". Toistaiseksi ainoa lause jonka olen tuntemattomalta mieheltä baarissa saanut.

N30

Vierailija
2/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini angsti? Kaikki luulee/ toivoo olevansa jotenkin erikoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moon aina halunnu kokeella suamenruattalaasta naista".

Vierailija
4/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on ihmetelty kun en tykkää seksistä. Eivät halua uskoa, vituttavaa.

Vierailija
5/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nuoret tytöt toivoo olevansa " hyviä jätkiä". En tiedä johtaako se mihinkään.

Vierailija
6/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on tärkeää saada nainen tuntemaan itsensä uniikiksi lumihiutaleeksi. Sinun kohdallasi näyttää onnistuneen.

Vierailija
7/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu noin mutta käytännössä todettu että ei isketä niin kuin normimuijia juu eli ei isketä ollenkaan. Itte saanut hoitaa kaikki iskemiset ja tulokset samoja kuin yleensä kaiketi miehillä eli ei kovin hyviä. Voisihan sitä kokeilla ehkä esittää semmoista mitä näytetään iskettävän eli iloista, tasapainoista, hymyilevää ja ei-epätoivoa-huokuvaa. Olen siis itse noiden vastakohta. Tai jos olisin pitempi ja kauniimpi tehoaisi varmaan myös ylväys, mystisyys ja huvittuneisuus maailmaa kohtaan ala Jenni Vartiainen.

Vierailija
8/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau! Tulipa kirjoitettua paska aloitus, kun porukka lähti heti väärään suuntaan tän kanssa. Halusin kuulla muille sanottuja hassuja kommentteja, en loputonta analyysiä seksisuhteiden ja parisuhde-markkinoiden nousuista ja laskuista.

(Otsikoksi laitoin tuon lausren, koska tiesin, että se herättää huomiota)

Vierailija
9/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kolmansia sukupuolia ei oo olemassa,ei ihmiset voi keksiä "sukupuolia" noin vain.

Vierailija
10/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren (yleensä huonolla itsetunnolla varustetun) naisen iskeminen on helpointa, kun kehuu häntä erilaiseksi kuin muut naiset.

Vierailija
11/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitkä tukka sopisi sulle paremmin"

Vierailija
12/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, sulle jää se ämpärin pohjat ja tyhmimmät ja rumimmat kun leikit kovaa mimmiä ja äijää. Sit on kiva mennä wt.nä ja tukka liukuvärjättyvä, korvat venyteltynä ja rumissa vaatteissa.

Mielummin kunnon nuorimies kuin leikkiä yhtä pojista.

Vierailija
13/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on fetissi teihin, oon aina halunnu panna goottinaista vanhassa linnassa."

:/ Olin 14. Moni on kanssa ulkonäön perusteella ajatellu että oon joku fetissipankki jolla on kaikki maailman fetissit. Onneks näitä on tosi vähän mutta kun ne on ainoita, ja ne on kaikki ulvonu oman seksielämänsä tylsyyttä ja ajatellu että "mun näkösiltä" jotenki 100% varmuudella saa jotain tosi kinkyä.

Toinen yleinen on se ku sanoo ei nii mies usein siihen että "no onks sulla samannäköstä kaveria kun ootte kaikki niin samannäkösiä, kenen numeron voisit antaa?" ._.

Vierailija
14/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns "poikatyttöjä" on todella paljon. Siinä ei ole mitään erikoista.

Vierailija
15/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tyttö voi sanoo/ajatella noin?" "Oot täydellinen nainen" "En oo koskaan tavannut sunkaltaista naista"

Näytän varmaan naisellisimmasta päästä olevalta naiselta, parhaat kaverini on aina ollut miehiä ja viihdyn hyvin sekä mies- että naisporukoissa. Valitettavasti vähän paremmin mies, mutta tällä hetkellä pari uskomattoman ihanaa parasta naispuolista ystävää. Nuorempana en oikein meinannut tulla juttuun muiden tyttöjen kanssa, koska ahdistun draamasta enkä ole niin ovela "pelaamaan".

Tykkään naiseudestani ja vaalin sitä, ihailen sekä miehiä että naisia joilla on vaan se joku pilke silmäkulmassa :)

Vierailija
16/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä haiset oudolle" "Sulla on hirvee nenä" "Miten noin ruma voi olla olemassa?"

Vierailija
17/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoren (yleensä huonolla itsetunnolla varustetun) naisen iskeminen on helpointa, kun kehuu häntä erilaiseksi kuin muut naiset.

Ehkä jos nainen ei ole kovin fiksu, muuten ei onnistu tuollainen.

Vierailija
18/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nuoret tytöt toivoo olevansa " hyviä jätkiä". En tiedä johtaako se mihinkään.

Se johtaa siihen, että lopulta molemmat sukupuolet vierastaa näitä "hyviä jätkiä".

Vierailija
19/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Kallio on aina ollut suosikkipaikkani Suomessa vaikka meno oli aika rajua. Käytin vuosituhannen vaihteessa  sateella sateenkestäviä kiiltonahkasaappaita, sellaisia . Harva se viikko tuli näitä tarjouksia 'saisinko nuolla saappaitasi/kenkiäsi'.

Hiuksiani hipelöitiin useasti, sitä tekivät tutut ja tuntemattomat. Kerran raitiovaunussa sunnuntaina aamulla eräs vanhempi (laitapuolenkulkija) nainen silitti hiuksiani ja sanoi että älä tyttö vaan koskaan leikkaa hiuksiasi. No olin muutaman viikkoa aikaisemmin kuullut että minulla syöpä ja 3 kuukauden kuluttua tästä tapaamisesta  minulla ei ollut hiuksia lainkaan.

Yhteen aikaan minulta pyydettiin julkisissa nimmareita. Se oli sitä aikaa kuin Salkkareissa näytteli joku näyttelijänainen nimeltä Parviainen. Mammat sanoivat että olet livenä paljon kauniimpi ja ystävällisempi mutta jotenkin aikuisemman oloinen. Oikeasti olin 37-vuotias, ja Parviainen luultavasti teinityttö.

Vierailija
20/22 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ton näkönen nainen voi olla lesbo, sä näytät ihan normaalilta."

Jep, suurin osa meistä näyttää.