Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mieheltä mitä vain!

Vierailija
05.02.2017 |

Kysykää mieheltä mitä vain, kuka selaa tätä keskustelupalstaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvailet itseäsi?

Vierailija
2/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko lapsiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaako ajatus seksistä tuntemattoman vastaantulevan kanssa vai oletko niitä ihmisiä joiden pitää olla läheinen ihmisen kanssa saadaksaan seksistä jotain?

Vierailija
4/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you know how to use it and not use app to do it?

Vierailija
5/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko miehet yleensä suoraan, jos heitä ei kiinnosta vai pelkäävätkö loukkaavansa naista ja koittavat hiivuttaa suhteen, vihjailla tai muuten saada naisen lopettamaan suhteen? Siis kun kyseessä on vain tapailua /seksiä. Ei vakava suhde.

En ota selvää kun toisaalta toinen vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta välillä tuntuu että ei ole kiinnostunut. Ja sitten mietin etteikö toinen vain saa sanotuksi. Voi tietty olla että kuvittelen vain.

Ja ylipäätään kiinnostaa uskaltaako miehet sanoa rehellisesti naisille asioita.

Vierailija
6/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuisi pitkähkö suutelu- ja hyväilysessio rakastamasi naisen kanssa? (Ei yhdyntää)

Vierailija
7/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta, turhaa, naurettavaa ja lapsellista mutta minkäs pölvästi itselleen voi.

Vierailija
8/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvailet itseäsi?

Oeln sellainen aika outolintu joittenkin kavereideni mielestä. Mutta on minulla elämä kunnossa, käyn töissä minulla omistusasunto jne. ap

Vierailija
9/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko lapsiasi?

Minulla ei ole lapsia. Eikä tulekkaan, sillä olen hankkinu vasektomian. ap

Vierailija
10/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaako ajatus seksistä tuntemattoman vastaantulevan kanssa vai oletko niitä ihmisiä joiden pitää olla läheinen ihmisen kanssa saadaksaan seksistä jotain?

Enpä osaa sanoa kun en seksiä ole harrastanut ainakaan viiteen vuoteen. ap

Vierailija
11/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko miehet yleensä suoraan, jos heitä ei kiinnosta vai pelkäävätkö loukkaavansa naista ja koittavat hiivuttaa suhteen, vihjailla tai muuten saada naisen lopettamaan suhteen? Siis kun kyseessä on vain tapailua /seksiä. Ei vakava suhde.

En ota selvää kun toisaalta toinen vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta välillä tuntuu että ei ole kiinnostunut. Ja sitten mietin etteikö toinen vain saa sanotuksi. Voi tietty olla että kuvittelen vain.

Ja ylipäätään kiinnostaa uskaltaako miehet sanoa rehellisesti naisille asioita.

Riippuu miehestä itse ainakin olen sanonut suoraan jos ei kinosta. Tosin jotkut miehet on vähän mikkihiirejä ja eivät uskalla sanoa suoraan jos ei nappaakkaan. ap

Vierailija
12/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi pitkähkö suutelu- ja hyväilysessio rakastamasi naisen kanssa? (Ei yhdyntää)

Enpä ole tavannut sellaista naista useisiin vuosiin joten enpä osaa sanoa. Nykyään en vaarmaan edes osaa rakastaa kun viimesimmän eron takia meni luottamus naisiin täysin. ap

Vierailija
13/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua noin niin kuin miehenä imartelee? Jos siis olisit suhteessa naiseen, ja se nainen haluaisi että sulle tulee hyvä mieli, niin millaisiin juttuihin kannattaa keskittyä? Seksiä on jo kehuttu, se tuli ekana mieleen (hyvästä syystä, huom!), miesparka vaikuttaa kuitenkin siltä että kaipaisi egobuustia.

Vierailija
14/14 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko, että olet syntynyt aliarvostettuun sukupuoleen? Onko naisilla asiat helpommin? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan