Kysykää mieheltä mitä vain!
Kysykää mieheltä mitä vain, kuka selaa tätä keskustelupalstaa!
Kommentit (14)
Kiihottaako ajatus seksistä tuntemattoman vastaantulevan kanssa vai oletko niitä ihmisiä joiden pitää olla läheinen ihmisen kanssa saadaksaan seksistä jotain?
Do you know how to use it and not use app to do it?
Sanooko miehet yleensä suoraan, jos heitä ei kiinnosta vai pelkäävätkö loukkaavansa naista ja koittavat hiivuttaa suhteen, vihjailla tai muuten saada naisen lopettamaan suhteen? Siis kun kyseessä on vain tapailua /seksiä. Ei vakava suhde.
En ota selvää kun toisaalta toinen vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta välillä tuntuu että ei ole kiinnostunut. Ja sitten mietin etteikö toinen vain saa sanotuksi. Voi tietty olla että kuvittelen vain.
Ja ylipäätään kiinnostaa uskaltaako miehet sanoa rehellisesti naisille asioita.
Miltä tuntuisi pitkähkö suutelu- ja hyväilysessio rakastamasi naisen kanssa? (Ei yhdyntää)
Epäkohteliasta, turhaa, naurettavaa ja lapsellista mutta minkäs pölvästi itselleen voi.
Vierailija kirjoitti:
Miten kuvailet itseäsi?
Oeln sellainen aika outolintu joittenkin kavereideni mielestä. Mutta on minulla elämä kunnossa, käyn töissä minulla omistusasunto jne. ap
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko lapsiasi?
Minulla ei ole lapsia. Eikä tulekkaan, sillä olen hankkinu vasektomian. ap
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaako ajatus seksistä tuntemattoman vastaantulevan kanssa vai oletko niitä ihmisiä joiden pitää olla läheinen ihmisen kanssa saadaksaan seksistä jotain?
Enpä osaa sanoa kun en seksiä ole harrastanut ainakaan viiteen vuoteen. ap
Vierailija kirjoitti:
Sanooko miehet yleensä suoraan, jos heitä ei kiinnosta vai pelkäävätkö loukkaavansa naista ja koittavat hiivuttaa suhteen, vihjailla tai muuten saada naisen lopettamaan suhteen? Siis kun kyseessä on vain tapailua /seksiä. Ei vakava suhde.
En ota selvää kun toisaalta toinen vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta välillä tuntuu että ei ole kiinnostunut. Ja sitten mietin etteikö toinen vain saa sanotuksi. Voi tietty olla että kuvittelen vain.
Ja ylipäätään kiinnostaa uskaltaako miehet sanoa rehellisesti naisille asioita.
Riippuu miehestä itse ainakin olen sanonut suoraan jos ei kinosta. Tosin jotkut miehet on vähän mikkihiirejä ja eivät uskalla sanoa suoraan jos ei nappaakkaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuisi pitkähkö suutelu- ja hyväilysessio rakastamasi naisen kanssa? (Ei yhdyntää)
Enpä ole tavannut sellaista naista useisiin vuosiin joten enpä osaa sanoa. Nykyään en vaarmaan edes osaa rakastaa kun viimesimmän eron takia meni luottamus naisiin täysin. ap
Mikä sua noin niin kuin miehenä imartelee? Jos siis olisit suhteessa naiseen, ja se nainen haluaisi että sulle tulee hyvä mieli, niin millaisiin juttuihin kannattaa keskittyä? Seksiä on jo kehuttu, se tuli ekana mieleen (hyvästä syystä, huom!), miesparka vaikuttaa kuitenkin siltä että kaipaisi egobuustia.
Tunnetko, että olet syntynyt aliarvostettuun sukupuoleen? Onko naisilla asiat helpommin? Miksi?
Miten kuvailet itseäsi?