Aivan yli-ihana talo !!
http://www.etuovi.com/kohde/1193946?sc=M1038009382&pos=8
Harmi että ihan väärässä suunnassa suomea :( Ostaisin heti!!
Kommentit (91)
Onhan tuo kaunis. Jännä vain että kaksi olkkaria, vai onko tuo toinen olevinaan takkahuone? Mutta sievä on. Aika kallis.
Eikö Forssa ole aika tuppukylä? En osaa edes sijoittaa sitä kartalle. Vai onko se kaupunki?:D Onko kaukana Helsingistä? T. Tyhmä lappalainen
Ulkonäöltään kuin villin lännen hökkelit tai tavallista paljon suurempi paskahuussi.
Lukaali perähikiällä ja 100.000 liikaa hintapyyntöä
Vähän ahtaan oloinen. Muuten kyllä ihan kiva.
Tuollainen talo tarvitsisi kunnon tontin, eikä postimerkkiä alleen.
Halvalla menee, stadissa tuolla hinnalla saisi tsägällä kaksion jostain Haagasta :O
100 000 liian kallis. Talon ulkoasu on samaa massaa kuin nykyisin kaikki. Sisältä toki sisustettu, mutta omaan makuuni liian moderni keskiluokkainen unelma.
Kallis koska Forssa...[/quote]
Voisitko kirjoittaa suomea?
Joo, nätti talo ja uusi, mutta sanoisin kyllä että aika kallis. Forssan kokoisessa paikassa yli 100 000 e liikaa hintaa minun mielestäni.
Jos olisi omalla asuinpaikkakunnallani, niin voisinkin ostaa kun nyt ollaan asuntoa katselemassa.
Tosi kaunis sisustus, makuuhuoneet aika ahtaan näköisiä, tosin kuvat valehtelee aina..
Ja maalämpö on hyvä!
HIrveä hinta Forssassa, samaan hintaan saa jo pk seudulta puutaloja...
- Vessa aukeaa 2. olohuoneeseen - pahin moka. Täysin mahdoton kalustaakin fiksusti
- Makuuhuone saunan takana??
- keittiö aukeaa täysin olkkariin
- pikkumakkareissa hassut vaatehuoneet.
- suihkukaappi on mulle kauhistus!!
- parasta se ulkoterassi
Onko vokki siinä vieressä? Saisivat lapset leikkikavereita.
Liian "moderni" minusta mutta mikä ketäkin kiinnostaa..
Vierailija kirjoitti:
Halvalla menee, stadissa tuolla hinnalla saisi tsägällä kaksion jostain Haagasta :O
Oli nyt pakko tulla nussimaan pilkkua, mutta kyllä stadista saa tuolla hinnalla ihan talonkin.
http://m.etuovi.com/kohde/571395?sc=M1038283511&pos=1&_redirect
Siis mihin se vessa aukeaa? En nyt ihan tajunnu?:D
Vautsi, tosi kaunis talo. Ja minun makuuni ihana sisutus.
Mutta, en pidä tuosta, että naapurin talo on kymmenen metrin päässä ja terassilta voi moikkailla kesällä vieressä grillaavalle naapurille. Ja tosiaan aika hintava. Toi talo pääsisi oikeuksiinsa jossain "metsän keskellä" rauhaisassa paikassa. Oih olisi ihanaa! Sain tuosta hyviä sisustusideoita hehhe
Vierailija kirjoitti:
HIrveä hinta Forssassa, samaan hintaan saa jo pk seudulta puutaloja...
- Vessa aukeaa 2. olohuoneeseen - pahin moka. Täysin mahdoton kalustaakin fiksusti
- Makuuhuone saunan takana??
- keittiö aukeaa täysin olkkariin
- pikkumakkareissa hassut vaatehuoneet.
- suihkukaappi on mulle kauhistus!!
- parasta se ulkoterassi
En itse ainakaan halua stadista puutaloa. Enkä oikeastaan yhtään minkäänlaista asuntoa vaikka ilmaiseksi saisin.
Anyways, minusta toi keittiö on just hyvä. Eihän se edes aukea "pääolkkariin." Ja monet keittiöthän ovat nykyään vieläkin avonaisempia.
Kallis koska Forssa...